Karin Joan #2 en #3


HI, 

Welkom bij een nieuwe dag, 
Het begint al heerlijk zomer te worden in Nederland, 
blij voor iedereen die vakantie heeft...
Vorige week liet ik al een kaartje zien gemaakt met het blokje 
van Karin Joan wat ik tegen kwam, toen ik wat aan het zoeken was..



Deze keer twee kaartje met de misses...Het uitdrukblokje bevat, van alles, 
de macarons, het flesje, en hieronder de misses zelf. Het papier is erbij gezocht. 
Hierboven is de misses een stempel.. 


Hieronder zie je het blokje...
Volgende week zie je er nog meer kaartjes mee. 
Want even wat dingen gebruikt uit het blokje...



Ik zag dat mijn kaartje met watercoloring een top plaats heeft bij Cas on Friday - klik !



Fijn weekend gewenst.. 












 

Reacties

GerJanne zei…
Heel leuk! Mooie papiertjes zijn het ook! En ja dat kaartje was een heel mooie bij CAS on friday!
Daphne zei…
Wat leuk.
Ik was, en ben nog steeds, fan van de missies, ik vind ze zo vrolijk en leuk getekend.
2 Leuke kaartjes, héél verschillend, maar beide heel leuk.