CAS kaart

 HI, 

Welkom bij een nieuwe week....

Ik had vorige week 46 uur gewerkt, welkom in de zorg, 

als het zomervakantie is...deze week ga ik ook weer 40 uur aantikken...

Het zijn drukke tijden, onderbezetting en twee bewoners die 

bij ons komen wonen, dat vergt altijd weer even, een aanpassing, 

even wennen, even kijken wat het beste werkt, wat wil de bewoner..

De een brengt bezoek mee wat 3x per dag komt, de ander geen bezoek, 

en zo is alles steeds weer anders....Maar na een paar dagen merk 

je wel dat het langzaam aan weer rustiger wordt.. je bent eraan gewend..


Ik maakte zaterdag op mijn vrije dag een kaartje voor :

Cas on Sunday : #288 Use Circles



Ik maakte een kaartje met een cirkel stempel van SU, deze heeft 
wat gehavende randen en is niet strak van vorm, dat maakt het wel speels. 
Ik gebruikte verschillende kleuren distress oxide inkt. 
De afmeting waar ik de cirkels op heb gestempeld is 10x10 cm - 
de kaart is 15x15 cm. Ook de tekst is van SU..

Fijne dag gewenst, een mooi begin van de week.. 





Reacties

GerJanne zei…
heel mooie kaart Ingrid!
En ja, herkenbaar voor mij die overuren.
Ik kan van mijn plusuren op vakantie...