karin joan #3 - #4

HI, 

Welkom bij een nieuwe post...

Zijn jullie al heerlijk aan het genieten van de vakantie ? 

Het gelukkig lekker weer geworden...

Een tijd geleden vertelde ik al dat ik een blokje van Karin Joan, tegen 

was gekomen in mijn bak, en dat dit nauwelijks gebruikt was, 

dus vond ik het tijd om een hele reeks te maken, zodat het blokje 

eens leeg zou gaan raken....

Dat laatste is natuurlijk niet gelukt, maar er is wel 

al veel uit...

Kijk je mee ?  



Het is een poesje geworden, dit zit ook in het blokje, 
maar dan met een tabje eraan zodat je het ergens in kan steken, 
dit heb ik eraf gesneden, zodat het nu in het dia raampje past. 
De tekst happy, komt weer uit een ander blokje van Karin Joan. 
Papier is bijeen geraapt....


De flesjes zijn ook uit het blokje wat je hieronder ziet, 
samen met de bloemen en de tag, deze komen uit het andere blokje..
De vierkantjes is afval wat uit de diaraampjes komt....









Reacties

!neke zei…
Goed bezig Ingrid !!!
Ziet er leuk uit !!!!
groeten Ineke
Daphne zei…
Ik lees het al, jij gooit ook niks weg....... wat een leuk idee om dat wat uit het diaraampje komt ook te verwerken op een kaart.
2 Leuke kaartjes. Heel verschillend, maar beide heel leuk.