60 jaar samen..

 HI, 

We kregen een uitnodiging van mijn tante en oom, om 

hun 60-jarig huwelijk met hen te vieren. Daarnaast bestaat het 

bouwbedrijf wat ze hebben ook 60 jaar...

Het is op een dag dat ik avonddienst heb, en ik heb er dan een serie, 

dus makkelijk ruilen kan niet, omdat ik dan met de rusttijd er tussen zitten. 

Ja mag na een late dienst, geen vroege dienst draaien..dus ik heb afgezegd. 

Ik heb wel een donatie gedaan aan Alzheimer Nederland, dat was de kadotip, 

en ik stuur natuurlijk ook een kaartje... 




De stenen staan voor bouwen - bouwbedrijf, de tekst op de kaart bevat 
ook 60 jaaar bouwen. De handen voor samen. 
En het hart, en cijfer 60 spreken voor zich... 

Bij Sketch Saturday, mag je deze keer zelf een schets kiezen, 
uit 2019..De bovenstaande schets werd het..


Fijne dag gewenst..





Reacties