Mediterraans...

HI, 

Op Facebook heeft Suzan

altijd een maandelijkse challenge, je kan daar gewoon je 

kaartje plaatsen, heel laagdrempelig..

 


Deze keer heeft ze als thema: mediterraans - heel toepasselijk voor deze tijd van het jaar..
ik zocht her en der wat papiertjes bij elkaar, en de mediterraanse stempels van 
Different Colors - het achtergrond papiertje beval allerlei teksten en plaatjes 
over boten. Ik stempelde ook nog op het papier, volgens mij is die stempel van Eline Pellinkhof. 
Natuurlijk mag een rood wit touwtje niet ontbreken..

De laatste dag van mijn vakantie is aangebroken, het weekend ook nog vrij, en dan 
maandag weer beginnen, het was een vakantie met veel regen, waardoor ik 
veel geknutseld heb, de dagen die we aan zee waren, waren gelukkig droog, 
waardoor we veel gefietst en gewandeld hebben, en ik heerlijk 7 dagen 
de korte broek aan heb gehad, ha ha..Maar ik heb nog iets in het vet, 
in September ga ik nog naar Kreta met Lieke...dus 
we hebben nog iets om naar uit te kijken... 

Deze kaart doet nog mee bij : CTD#800





Fijn weekend.... 




Reacties

Daphne zei…
Alles past zo mooi bij elkaar.
Hey is een mooie komplete kaart.