Veel liefs - CAS kaartje

 Hey, 

Welkom bij een nieuwe blogpost..

Vandaag heb ik een CAS kaartje om te laten zien..

Het is een kaartje om iemand veel liefs te wensen...


De hartjes mal heb ik nog maar weinig gebruikt..
Het is eigenlijk heel makkelijk, je hebt zo een serie hartjes uit gestanst. 
Daarna heb ik het verhoogd opgeplakt, en de hartjes uit DSP 
papier, heb ik er tussen gelijmd..En op tabjes de tekst gestempeld. 
Ik heb dus nog veel witte hartjes over, daar kun je natuurlijk weer wat mee..
wie weet ? 

Deze kaart doet mee bij : 

Alvast een fijn weekend gewenst... 




Reacties

!neke zei…
Super leuk !!!!!
Groeten Ineke
Nelleke zei…
Wat een leuk effect geven deze hartjes stans. Mooi om het verhoogd op te plakken.
Verder wil ik je ook bedanken voor de kaart die ik voor mijn verjaardag ontving. Groet, Nelleke
GerJanne zei…
Wat mooi zeg! Heel leuk met al die verschillende papiertjes. Geeft een leuk effect en die tabjes zijn ook heel leuk op deze manier!