Nieuwe challenge K&K

Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe blogpost, 
vandaag gaat een nieuwe challenge van start bij K&K
deze keer willen we een kaart zien, met als thema : 

In het bos...
vooral als je nu in het bos loopt, zie je heel veel blaadjes in herfstkleuren..

Daarom een kaartje in herfstkleuren..



Het blokje is straatoud blokje van Authentique - thankful
Het blokje bevat allemaal papiertjes, dubbelzijdig met herfsttinten..

Het leuke diertje is van de Action - en de pompoen van Marianne Design
En natuurlijk heb ik er weer een bedank kaartje van gemaakt...


Klik je op het logo kom je op het blog van K&K...



Heb een mooie zondag en doe vooral gezellig met ons mee,
de komende vier weken....






 

Reacties

Daphne zei…
Leuke challenge en wat een mooie kaart maakte jij.
Die stempels heb ik ook (pff, wat heb ik nou niet🤭), maar wat leuk dat je het op kraft hebt gestempeld.
Nu hier alles overhoop ligt weet ik niet of ik wel mee kan doen maar we wachten rustig af
Colien zei…
Heel mooi kaartje, leuke combi van materialen!
Fijne zondag, grtz Colien
Heel leuk deze opbouw met strookjes warm gekleurd dessin-papier. Leuke herfstkaart Ingrid.
Lieve groetjes Miranda