kerstkaart week 42

Hey hallo, 

Welkom, het is alweer donderdag...

Dus dat betekent een kerstkaartje....

Zoals ik wel vaker heb geschreven, werk ik altijd heel veel vooruit, 

nu zag ik gisteren tot mijn schrik dat heel ver vooruit, zeer aan het inslinken is. 

dus dat ik nu nog maar twee keer een kerstkaartje klaar heb staan...

Binnenkort komt ons DT weekend er weer aan van K&K, 

en daar vestig ik alle hoop op dat het goed gaat komen...

Ik moet nu teveel werken, en nog andere creatieve dingen op de planning staan

dus ik ga ervan uit dat het weer helemaal goed gaat komen... 






Vandaag een kerstkaartje gemaakt met allemaal producten van SU..
Allemaal oudjes, het zijn wat takjes, met eikeltjes....

Klik je op de bovenstaande afbeelding, kom je op het blog terecht van 52WTC, 
een mooie dag gewenst....




Reacties

Angélique zei…
Een mooie kerstkaart.
Succes met alle drukte.
Marijke zei…
Een mooi kaartje Ingrid! Ik begrijp je helemaal, mijn voorraad kaartjes in het voren zijn ook aan het slinken na de vakantie moet dus ook weer aan de bak! haha! Succes maar! Groetjes Marijke
Een mooie kerstkaart met een leuke toef Ingrid. Succes met alle drukte.
Lieve groetjes Miranda
Angelique zei…
Mooie, sfeervolle kerstkaart. Leuke kaart voor de liftchallenge, wat een grappige vogels.
Veel succes met alle drukte.
lieve groetjes Angelique