Beterschap

 * For English visitors, please use Google translate, on the sidebar on my blog, thank you *

Hey hallo, 

Welkom bij deze post, 

vandaag eens een beterschap kaartje...

Ook die moest ik nog maken van de bestelling die ik een tijd geleden kreeg..



Het papier , de tekst, en de stans van het randje, is van SU
De plantjes zijn van  Marianne Design. 

Ik had toen ik stopte als demo van SU, nog heel veel design papier in voorraad, 
wat ik niet verkocht kreeg heb ik bewaard, ik merkte de laatste tijd dat mijn voorraad 
aardig begint te slinken, jammer, want je kan zo makkelijk alles combineren met elkaar. 
Al is het niet van het ene blokje, pak je weer wat anders erbij, de basiskleuren zijn namelijk 
altijd hetzelfde dat is zo handig...



Dit kaartje doet mee bij : Just Add Ink #626

Mooie week gewenst..

Als je herfstvakantie hebt, geniet ervan..





Reacties

Daphne zei…
Het past inderdaad mooi bij elkaar zeg, dat geeft rust en zorgt voor eenheid.
Aan de andere kant..... nu heb je wel een excuus om wat nieuws te kopen😉
All great elements - I like your stitched boarder and fun dies. Chantell Just Add Ink
Your card does fit all together nicely, it's fabulous! Thanks for joining our challenge this week! Joanne JAI