Bedankt #7


Hey hallo, 

Welkom weer bij een nieuwe blogpost...
Vandaag weer een bedank kaartje...
Het blijft nog steeds leuk om ze te maken, 
vooral als je iedere keer weer een ander soort kaartje kan maken..

Deze keer doe ik een kaartje liften..


Bij de liftchallenge is het de bedoeling dat je een stempel, inkleurt met een andere stempel, 
hoeft niet bijpassend te zijn...
Ik ben aan de slag gegaan, met de leuke Birds van MFT, ik heb het ingekleurd met een bijpassende
stempel, de inkt is van SU


Deze kaart doet mee bij de Liftchallenge #173

Ik wens je een mooie dag toe, en donderdag ben ik er weer...









 

Reacties

  1. Wat een super leuke lift heb je gemaakt Ingrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke vrolijke kaart in herfstkleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk deze vogels en herfstkleurtjes! gave lift, Ingrid en wat leuk dat je meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die vogeltjes in diverse kleuren. Mooi kaartje voor die challenge.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als je de juiste stempels hebt is een kaartje zo gemaakt.
    Leuk hoor, de vogeltjes.
    Het randje links en rechts vind ik ook mooi bij deze kaart passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk stempeltje voor deze lift kaart.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige lift Ingrid. Heerlijke kleurtjes en de vogeltjes zijn zo leuk!! Ook de stipjes ertussen en het bijpassende papier is mooi gevonden. Dankjewel voor je bijdrage aan de Lift challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooie lift. De vogeltjes zijn zo leuk en de stempel past er goed bij. Mooi kleuren gebruikt en met alle extra details is de kaart helemaal af! Fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.