kerstkaart week 41

Hey hallo, 
Welkom op deze donderdag...

We maken op deze donderdag bij 52WTC..de winnaars bekend van onze challenge.. 

Vandaag een slimline kaartje met een ijsbeer en koele tinten blauw..




Het papier en de ijsbeer kreeg ik in een pakketje van GerJanne vorig jaar...
Wat is het schattig hé, moeder met een kleintje op de rug.. 

Klik je op de bovenstaande afbeelding kom je op het blog van 52WTC.. 

Ik wens je een mooie donderdag, vanavond kom ik even langs, 
want vandaag overdag ben ik aan het werk..

Tot later....
en morgen weer een ander kaartje.. 




 

Reacties

Angélique zei…
Een leuke ijzige kerstkaart.
marian zei…
Een super leuke slimline kaart heb je gemaakt.
Groetjes van Marian.
Angelique zei…
Mooie, coole kaart, heeft echt een moderne uitstraling. Mooi en sfeervol bedankkaartje met de bloemetjes.
lieve groetjes Angelique
Eri zei…
Een leuke ijzig koude kaart met de ijsbeer en haar jong.
Groetjes, Eri
Heel schattig en je hebt er een mooie kerstkaart van gemaakt Ingrid.
Lieve groetjes Miranda
Diny zei…
Prachtige kaart heb je gemaakt Ingrid!
heb je zelf de achtergrond gemaakt.....ik vind het heel mooi!
Groetjes Diny
Jantine zei…
Heel leuk, Ingrid! Wat een schatjes, die beren en mooie achtergrond!
Groetjes
Jantine