Bedankt #8

 Hey hallo, 

Welkom op deze zaterdag..

Ik heb een heerlijk weekendje vrij....

Gelukkig niet al teveel op de planning staan, dus genieten van de vrije tijd..

waarschijnlijk ga ik dit weekend ook nog kaartjes maken..

Ik ga in ieder geval ook de docu van André Hazes op Videoland afkijken, ik 

ben al een eind op weg...Deze week was Lieke een paar dagen thuis, en ondanks dat 

ik maar een middag samen vrij was met haar, hebben we toch genoten..

Dit CAS kaartje heb ik maandag tussen allerlei afspraken door gemaakt...

Bij CAS on Friday, vragen ze : 

Black - white en one color


Het papiertje is een oudje van SU, ook van de vaas
de tak met de vaas is van Marianne Design. 
En zijn allebei groen zoals jullie zien... 





Reacties

Daphne zei…
Wat mooi gemaakt.
Leuk dat het dp net iets groter is dan het stukje vellum wat eroverheen zit.
Ik ben beleid wat jij van André Hazes vind, mij trekt het niet zo im te gaan kijken.
GerJanne zei…
Heel mooie kaart vind ik het! En lekker dat je ook het weekend vrij bent. Daar hoort natuurlijk kaartjes maken bij, maar het wordt morgen ook mooi weer hoorde ik. Tenminste hier...