Laatste woensdag - KKT

 

Hey hallo, 
Welkom bij deze blogpost..

De laatste woensdag van oktober alweer, en ik doe weer eens mee

Deze keer oranje met donkerblauw...
Een mooie combinatie....


Ik ga meestal eerst op zoek naar papiertjes, en dan pas bedenk ik hoe ik de kaart ga maken. 
Deze keer de mooie grote vazen van MD, ook de takken en het raamwerk zijn van MD
Deze kaart is weer voor de serie die ik aan het maken ben in opdracht... 


Als je op de afbeelding hierboven klikt kom je bij Martina uit, 
daar vindt je ook alle deelnemers van deze maand...

Ik wens je een mooie dag toe, en tot morgen, dan is het natuurlijk weer
kerstkaartjes tijd..




Reacties

Sarah zei…
Je koos papier uit met verschillende patronen en toch past alles bij elkaar. Tof gedaan!
Deze is ook heel leuk!!
!neke zei…
Super leuke combi is dit zo !!!
Groeten Ineke
Marijke zei…
Een mooi kaartje en leuk gedaan met die bloemen en vazen. Leuk bedacht! Groetjes Marijke.
Nancy zei…
Hey Ingrid,
Hoe leuk is het om jou hier te zien in het KKT! Toffe kaart maakte je in de kleuren van deze maand! Leuk dp heb je gecombineerd...
Liefs,
Nancy
Margreet zei…
Wat een supergezellig kaartje is er uit jouw bij elkaar gezochte papiertjes voortgekomen, Ingrid! Leuk tafereeltje.
xxx Margreet
Angélique zei…
Een leuke, gezellige kaart, heel neutraal, geschikt voor heel veel verschillende mensen.
Jantine zei…
Heel leuke kaart met die vazen met takken, Ingrid! Mooi papier heb je gebruikt.
Groetjes
Jantine
Wilma zei…
Met zo'n LEUK kaartje kun je aankomen op een verjaardag Ingrid.....een bosje bloemen al in vaasjes gezet.
Liefs Wilma 😀😀😀
Dat heb je leuk bedacht zo .
Groetjes,
Pia
Henriët zei…
Super leuke kaart met het doorkijkje door het raam.
Groetjes van Henriët
Nelleke zei…
Leuk papier heb je gebruikt. Ik vind het vooral zo leuk dat je 2 verschillende tinten hebt bv met blauw dat maakt het gewoon wat speelser. Leuke kaart weer. groet, Nelleke
Daphne zei…
Wat leuk bedacht!
De opdracht gever is vast hartstikke blij met al jouw kaartjes.
GerJanne zei…
Leuk bedacht! Ik doe het meestal ook zo, eerst kijken welke papiertjes ik heb en dan bedenken wat ik ermee kan.
chantal zei…
Leuk papier hebje gebruikt. Mooi gedaan
Liefs Chantal
Marfien zei…
Mooi papier heb je bij elkaar gezocht, het is een leuke kaart geworden
Femminde zei…
Oh wat super leuk gedaan in de gevraagde kleurtjes. Hier was ik echt niet opgekomen.
Tot het volgende KKT en fijn weekend voor nu!!
Groeten van Femminde