Bedankt #6

 Hey hallo, 

Welkom bij deze nieuwe post, 

Vandaag in de serie van bedank kaartjes, weer een heel ander kaartje..

Deze keer heb ik een pocket kaartje gemaakt...






Helemaal in herfstkleuren en materialen.. 
De mooie krans en de bloemen, en ook de paddenstoelen zijn van een stans van Studio Light. 
Ik heb allerlei papiertjes bij elkaar gezocht, die de sfeer van de herfst weergeven. 
De leuke tekst is uit een blokje van Marleen - Marianne Design
Om de pocket zit een bandje wat je eraf kan halen, daar zit de krans en de bloemen aan vast. 

Dit kaartje doet mee bij DCL #364 - pocket kaart 









Reacties

Daphne zei…
Wow, deze is gaaf!!
Angélique zei…
Prachtig, wat een mooie herfstsfeer.
!neke zei…
Helemaal top !!!
Groeten Ineke
Mooi gedaan Ingrid, hele mooie pocket-kaart met de zonnebloemen. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL 🌺☕️
Marjan zei…
Supermooi gemaakt, Ingrid! Gaaf die zonnebloemen en fijn dat je meedoet met DCL!
anja curvers zei…
Wow supermooi zeg, heel erg gaaf die zonnebloemen. Fijn dat je meedoet bij DCL.
Wat een prachtig herfstig pocketkaartje Ingrid! Echt een beauty! Dankjewel voor je bijdrage aan de Dutch card lovers pocket-kaart challenge.
Wat een prachtige herfst pocket kaart. Hier wordt ik vrolijk van. Leuk dat je meedoet met de DCL.
Anoniem zei…
Wat een geweldige pocketkaart heb je gemaakt. De zonnebloem en de krans vind ik prachtig. Een 1e plaats behaald zag ik, zeer verdiend! Gefeliciteerd!
Groetjes, Gerjon (www.kekkekaarten.blogspot.com)