Bedank kaartje #2

* Please use Google Translate, you can find it on my blog*

Hey hallo,  

Welkom bij deze zaterdag...

Vandaag laat ik jullie weer een bedank kaartje zien...

Waarom ik zoveel bedank kaartjes maak, zag je gisteren in mijn blog..

Deze keer gemaakt volgens een schets.....



Het papiertje raapte ik bij elkaar uit verschillende blokjes..
Het thema is als optie erbij : Birds - vogels.. 
Dus de uil van Marianne Design er bij gehaald. 


Klik je op de afbeelding dan kom je op het blog van TSOT - 
dit kaartje doet mee bij challenge #576

Morgen ben ik er weer met de reminder van K&K...
En dat is geen bedank kaartje...ha ha..







Reacties

Daphne zei…
Ook een leukerd.
Als je voor al je bedank kaartjes zo'n diertje in elkaar hebt geknutseld en je mag er 15 maken...... sjonge, daar ben je dan wel even druk mee geweest.
Angélique zei…
Leuk en vrolijk. De papiertjes passen heel leuk bij elkaar.
karin zei…
Leuk kaartje heb je gemaakt. En leuk toch zo'n opdracht om diverse kaartjes te maken. Succes ermee.
Groetjes,
Karin
GerJanne zei…
Heel leuk en mooi papier!
Anna zei…
What a cute card. I love the different patterned papers. Thank you for joining us for this challenge at Try Stampin' on Tuesday and look forward to seeing you again soon!
Anna, TSOT Design Team
Donna Scholz zei…
Ingrid, what a fun thank you card you've created! Love that owl and his expression. I also like all the "texture" you have created with the lovely pattern papers! Thank you for sharing your creativity with us at Try Stampin' on Tuesday!!! -Donna