Bedankt #4

 Hey hallo, 

Welkom op deze woensdag...

Midden in de week, vandaag ben ik een dagje vrij, 

heerlijk....

Vandaag wederom een bedank kaartje..

Deze keer ging ik aan de slag met spullen van Craft Sensation


Het is weer een oud blokje van CS, mooi met dat zwart wit, en hout, met blauw..
De planten stempel is wel van dit jaar..




Hieronder zie je de schets..
Op Facebook kun je meedoen, al klik je op de afbeelding hieronder kom je daar terecht.. 


Ik wens je een mooie dag toe, 
morgen natuurlijk weer een kerstkaartje...







Reacties

  1. Handig je, die blokken van kraft sensation..... als bij de hand. Het paat mooi bij elkaar.
    Leuke kaart, alwéér🥰
    Nog 11 te gaan.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedoel je niet Craft Sensations? Ja, die hebben prachtige blokken, ik heb er ook heel veel van. Ook dit is weer een heel mooie bedankt-kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk dit plantenkaartje Ingrid! Je vrije dag is goed besteed zo. Ik zag hieronder ook je koffer vol puppies, wat een chaos zou dat zijn! Superleuk kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.