Kerstkaart week 19

Ben ik weer met een kerstkaartje en de set die ik te leen kreeg van een klant
Ornamental Pine


Deze keer de tak en de dennenappels gestempeld, en Joy uit gestanst ..
Simpel leuk kaartje...
Hebben jullie je kaartje al klaar voor vandaag ? 
Doe gezellig mee bij: 52 WTC
Vandaag is het precies een jaar geleden dat mijn moeder is overleden, ik ga zo meteen een bezoekje brengen aan mijn vader in Brabant...een jaar is zo snel voorbij gegaan, maar er gaat geen dag voorbij dat ze niet even in mijn gedachten is voorbij gekomen... En morgen is haar verjaardag...Ook een bijzondere dag, vorig jaar hebben we haar verjaardag nog gevierd, ook al was ze toen overleden met gebak... De herinneringen blijven.....

Ik wens je een fijne donderdag...

Reacties

  1. Mooi met die takjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi je kerstkaartje voor deze week Ingrid...leuk gestempeld


    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och ja, al weer een jaar geleden. Wat vliegt de tijd. Natuurlijk gaat er geen dag voorbij zonder dat je aan je moeder denkt. Ik herken het zo. Fijn dat je vandaag bij je vader op bezoek gaat. Zal voor jullie allebei heel waardevol zijn. Wat mooi ook dat jullie vorig jaar haar verjaardag nog gewoon 'gevierd' hebben. Sterkte, zowel vandaag als morgen. Mooi kaartje trouwens. Ik houd van woordstansen en ook dat pine apple stempel vind in prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja,de tijd vliegt voorbij Ingrid, wat goed dat je dan ook vandaag je vader een bezoekje brengt. Het blijven altijd moeilijke dagen maar zoals je al zegt ze zijn nooit echt weg uit onze gedachte.
    Je kaartje vind ik weer prachtig.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een jaar gaat heel snel. En er gaat inderdaad geen dag voorbij dat we niet aan onze moeders denken. Sterkte voor vandaag en morgen.
    Je kaartje is prachtig! Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij hebt ook groentinten gebruikt....wat een mooie kaart is dit!
    Heel veel sterkte Ingrid....het gemis blijft en er gaat inderdaad geen dag voorbij dat we niet aan moeder denken!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sterkte voor vandaag en morgen, zijn toch de dagen dat het nog net wat zwaarder weegt. Fijn dat je vandaag bij je vader was. Ze zal altijd in jullie gedachten blijven.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh wat gaat een jaar dan snel! Op zulke dagen kan het extra fijn zijn bij elkaar te zijn. Sterkte!
    Je kaart is mooi
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.