Leuke dingen

Afgelopen weekend waren we met het team van Knutsels & Kadootjes een weekendje weg, wat was het leuk , en wat is het bijzonder om mensen te ontmoeten die een passie met je delen..

Dit was onze knutseltafel...daar hebben we menig uurtjes kletsend en knutselend door gebracht..

Dit was het resultaat..jullie hebben afgelopen donderdag al veel kaartjes van het weekend gezien. Zaterdag kwam Nelly op bezoek en maakten we een boekje, waar Monique het patroontje van had, dat is nog niet klaar.. 
Hieronder zie je nog een kaartje samen met een glaasje wijn 's avonds nog knutselen, ideale combi toch? 


We hebben zaterdag ook regelmatig buiten gezeten, terrasje gepikt en buiten kaasfondue gegeten volgens een idee van GerJanne, nog nooit gedaan, maar heerlijk! 
Zondag zijn we nog gaan uiteten..al met al een hele leuke herinnering aan een warm, waardevol, creatief weekend.. 
En wat deed ik deze week nog..
Voorbereidingen treffen voor mijn oud en nieuw party...ik maakte een flamingo slinger..met de nieuwe stempel van SU..


Ook zie je er nieuwe kleuren tussen zitten..nog meer flamingo..weet jij al dat ik het thema flamingo style is??

Hieronder het resultaat van al die flamingo's stempelen..


Verder heb ik een lijst met retired producten , vaste klanten hebben al gereserveerd, wil jij de lijst ook krijgen , mail me even..info over de party vindt je bij het tabblad workshops..
Kom ook gezellig naar mijn party..er is een tombola , en verrassing voor iedereen..en natuurlijk toasten we op een nieuwe catalogus, en kan je een make& take volgen met nieuwe producten ..
Je bent welkom in Herten..
Verder start ik in september met twee soorten abonnementen, zie tabblad abonnement..
Er gaan veel bundels verdwijnen uit de catalogus, straks kun je alles los bestellen in de nieuwe catalogus waardoor je duurder uit bent, wil je nog wen bundel bestellen of eerst kijken welke eruit gaan, mail me dan ..
Ik ga 31 mei nog bestellen, geef het voor 18.00 uur door. 

Er is een actie van SU, in JUNI bij een bestelling van €350,00 of meer ontvang je extra rewards, normaal ontvang je 10% nu komt daar dan €35,00 bij, dus boek in juni een party waar deze omzet wordt gehaald of plaats een verzamelbestelling met een vriendin waar dit wordt gehaald en je krijgt wat extra's....
* bestelling 31 mei om 18.00 uur oude catalogus* * 2 juni 18.00 uur nieuwe catalogus*
Ik hoor graag van je, fijne zondag..


Reacties

  1. Gezellig was het zeker, ik zie je op de oud en nieuw party!

    Groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er uit als een paar fantastische dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat lijkt me zo ontzettend gezellig om met elkaar een weekendje weg te gaan en heerlijk te freubelen!
    Zo te zien hebben jullie het enorm naar de zin gehad en ook nog productief geweest ;-)
    Mooie flamingo srempel Ingrid.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zal dat een gezellig en creatief weekend zijn geweest! Leuk. Ik heb ooit eens met drie vriendinnen zitten haken onder het genot van een wijntje, dat ging als een speer;) Ben benieuwd of de alcohol bij jullie ook 'geholpen' heeft. Flamingo's zijn hot, hip en heel leuk. Gave tasjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat zag er heel gezellig uit Ellen....en jullie hebben wel veel en héle leuke kaartjes gemaakt....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.