Reminder knutsels & Kadootjes

Vandaag plaatsen we voor Knutsels &Kadootjes de reminder kaart..
Het thema is nog steeds Holland..
We hebben tot nu tot 32 deelnemers, er kunnen er natuurlijk altijd meer bij



Ik heb deze keer de tandem uit de SAB folder gebruikt, 
Een achtergrond van bomen gestempelt, en de fiets ingekleurd met markers..in een beetje Hollandse keuren
Het blijft een leuke stempelset die tandem, ik kan er ook niet zomaar afscheid van nemen, dus hij blijft nog even in mijn kast....
Doen jullie ook gezellig mee met ons? 
Dit is de laatste dag van de meivakantie, nog even genieten van het prachtige weer, 
En genieten ook van moederdag...
Ik ben aan het werk, dus lig vandaag in mijn bedje, straks als ik op ben gaan we BBQ-en..
Lieke heeft me gisteren al kadootjes gegeven, super lief natuurlijk, maar voor mij hoeft dat niet zo...
Gaan jullie nog iets leuks doe vandaag? 
Fijne zondag in ieder geval en geniet er van.. 

Reacties

  1. Gave kaart, de fiets blijft leuk en is inderdaad heel Hollands!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh....dit is een gave kaart Ingrid....de tandem is geweldig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk hollands kaartje Ingrid, mooi

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.