CAS on Sunday....Port Vell

Buenos dias!
Goedendag!

Afgelopen week was ik in Barcelona, een kado wat ik gekregen heb voor mijn vijftigste verjaardag van Paul en Lieke...Een grote wens was om nog eens terug te gaan naar deze mooie stad, en toen ik het kado aangeboden kreeg hield ik het niet droog, zo blij....
Afgelopen maandag was het zover, we vlogen vanaf Eindhoven naar het vliegveld van Barcelona - 
El Prat..We hadden een mooi hotel in een zijstraat van de Ramblas dus mooi centraal gelegen...
We hadden drie dagen mooi zonnig weer, en de laatste dag was bewolkt en regen.. 
Dan nu naar mijn kaartje, geïnspireerd door de Mediterrane sfeer aan de haven van Barcelona Port Vell maakte ik het kaartje voor Cas on Sunday daar mocht ik gastdesinger zijn, omdat ik de vorige challenge gewonnen had..
Het onderwerp is: stitching - je moet dus een naai steekjes laten zien op je kaart..


Op de achtergrond heb ik een stempel van de set By the Tide, dit is een geschreven tekst, deze heb ik gestempeld in Soft Sky, en daarop de vis in Real Red van dezelfde set.. 
Ik heb eerst met een prikpen de gaatjes geprikt, en daarna met een bruin dikker kraft draadje genaaid met de hand. Het past wel in de sfeer vind ik...
Kijken jullie mee naar het blog: Cas on Sunday voor nog meer inspiratie en om mee te doen natuurlijk...Een leuke uitdaging...

Hieronder zie je nog een paar foto's genomen in de haven van Barcelona Port Vell


Daar vertrekken de grote cruiseschepen op weg naar een Middelandse zee cruise 


Mijn vader gaat binnenkort zo'n cruise maken, dus voor hem hebben we deze foto's ook gemaakt..


We stuurden hem vanuit Barcelona al een berichtje met de foto's 


En ook kleine schepen liggen er natuurlijk... 


Oude schepen..


En je kan er ook heerlijk op het terras zitten.. genietend van een glas Sangria..
Mooi toch ? 



Ik wens je een fijne zondag toe.... 


Reacties

  1. Wat een mooie kaart, en super dat je deze keer gd wilde zijn.
    Barcalona staat ook mijn lijstje �� mooie foto's Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Janneke, Barcelona komt voor jouw ook nog wel een keer...Je had je kaartje toch afgekregen zag, en nog mooi geworden ook, inspiratie nieuwe catalogus? Sterkte met alles Janneke...Liefs

      Verwijderen
  2. Wat een heerlijk sfeertje op je kaart, past prima bij je vakantiefoto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een genietweek(je). Geweldig cadeau! EN je kaartje is ook erg leuk. Past er perfect bij!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congrats on being Guest Designer! Your fish card is wonderful. I am so glad you posted photos, I LOOOOVE seeing peoples photos!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.