Herhaald stempelen


Bij Dutch Card lovers hebben ze een leuke uitdaging; 
Herhaald stempelen..minstens drie keer dezelfde stempel gebruiken, heel leuk om te doen, want doordat je herhaald stempeld creër je eigenlijk al een achtergrond.. Ik heb het onderstaande kaartje gemaakt aan de hand van kleuren uit de nieuwe catalogus, maar met een stempelset die ons helaas gaat verlaten... Apple of my Eye..
Het goud is geëmbost met goudkleurige embossingpoeder, 

Basiskaart melon mambow, daarop zwart gemat.. Vellum en het lintje maken het af...
.
Hier boven is de basis cumcumber crush, daar heb ik het taartje herhaald 
gestempeld...de set Endless birthday Wishes heb ik hieronder ook gebruikt, maar dan toch weer anders.... 

Hierboven zijn de taartje ingekleurd, slordig, met markers. 


Hierboven heb ik met een stempel uit de set Sweet Stack, balonlijntjes gestempeld met Versamark en geëmbost met gouden embossingpoeder...
Daarna versierd met lint
De bovenste kaart doet mee bij: DCL

De nieuwe catalogus is binnen, ...En ik kan je vertellen hij staat weer boordevol leuk nieuwe dingen en ideetjes... 


 Ik ben al met een paar stempels aan de slag gegaan Daar heb ik deze boekenlegger mee gemaakt...Deze krijg je bij een catalogus..
Wil je ook een catalogus ontvangen, stuur me dan een berichtje, of laat hier een reactie achter.
ingrid.scrapfrutsels@gmail.com




Reacties

  1. Hoi Ingrid,
    Wat heb je een geweldige kaartjes gemaakt. Ik ben echt helemaal weg van de bovenste. Jij denk ik ook, omdat je hem als eerste laat zien? De andere zijn ook erg leuk bedacht en uitgewerkt. Ik ben nog aan het denken...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie serie kaartjes Ingrid

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeeel mooi weer deze kaartjes Ingrid...wat een leuk stempelwerk erop....KNAP gedaan weer...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze tof, jouw kaartjes! Jij kunt wat met deze challenge!! En de catalogus ziet er veelbelovend uit, leuk!!
    Gezellige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij bent lekker bezig geweest Ingrid....wat heb je leuke kaartjes gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo lekker bezig geweest allemaal even leuk hoor. Fijn dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allemaal leuke kaartjes Ingrid.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een mooi kaartje voor DCl, al zijn de andere kaarten ook gaaf. Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke stempelkaartjes heb je gemaakt. De eerste is wel heel erg mooi door het mooie kleurgebruik.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf! Die tweede is mijn favoriet! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super uitwerking van de repeated stamping opdracht! De eerste kaart vind ik persoonlijk het mooist. Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke uitwerking van de DCL opdracht de kaart waarbij de taartjes op zn kant staan vind ik er uit springen! Groet Alexander

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.