Babykaartjes

Babykaartjes, ik heb er zelf niet meer mee, maar ze blijven heel leuk om te maken, toch moet ik me er op een of andere manier altijd voor gaan zitten om ze te maken. 
Om vervolgens als ik bezig ben, eigenlijk niet meer te stoppen ben..
Ik moest nu eigenlijk weer, en moeten is geen goed woord, ik weet het...
Maar mijn voorraad was totaal op, helemaal niets meer, terwijl er wel altijd een vraag van klanten komt: Heb je nog babykaartjes? 
Aan de slag gegaan, en twee kaartjes gemaakt volgens een schets van Retrosketches...
Samen met het leuke papier van It's My Party....en de stempelset die blijft...
Something for Baby


De kleuren voor de jongen zijn zwart - mint macaron - hello honey 


Voor de meisjes hebben we gebruikt van melon mambo - hello honey voor de eend, en de kinderwagen heb ik geembost met gouden embossingpoeder...
Hieronder zie je de schets...


De eerste kaart doet mee bij: RTS#213
Fijne avond nog gewenst...

Reacties

  1. 2 schitterende babykaartjes Ingrid...heel schattig...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moie babykaartjes hoor Ingrid, die kinderwagen vind ik gaaf!
    Heb ook je post hiervoor gelezen en heerlijk Barcelona, daar heb ik
    4 jaar terug ook gezeten aan de haven en die glazen Sangria zijn groot hè, hihi
    Het is zo lekker om een paar dagen Barcelona te bezoeken! dat heb je alcast even mooi mee gepakt, leuk om met een cruise schip te gaan!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaartjes. Ze zijn best leuk om te maken. Dan maar in het archief. We komen er vanzelf aan toe ;-)
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kleuren heb je gebruikt voor de baby kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi lief kaartje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie babykaartje, leuk die geëmboste kinderwagen. Heerlijk dat je zo genoten hebt in Barcelona. Mijn man heeft even meegekeken naar de grote schepen, hij wil ook graag eens een cruise maken. Ik hoop dat je vader ervan geniet.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaartjes Ingrid. Ze zijn ook superleuk om te maken. Vind ik ook en heb ze niet vaak nodig. Maar nu komen de kinderen op een leeftijd dat ze vrienden hebben die een baby krijgen en ik heb wat jonge collega's...
    Dus dat is wel leuk!
    Groetjes
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuke babykaartjes Ingrid aparte randjes en mooi naar de sketch uitgewerkt

    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.