Kerstkaart week 20

Soms heb je van die dagen dat je even wat inspiratie nodig hebt. 
Ik haal dat vaak van pinterest, of van een schets die ik ga maken. 
Maar als je de leuke dikke SU catalogus hebt, die staat ook boordevol met voorbeelden en dus ideetjes...Zo ook de onderstaande kaart. 
Hij komt uit de nieuwe catalogus..
Heb jij heb al ontvangen?  
Nog niet? maar wil je er wel eentje hebben? Mail me dan..
Ik maakte de kaart precies zo na, zoals hij er staat, letterlijk!



De basis zilver DSP papier, wat bij de naturals serie zit..Daarop de nieuwe kleur van SU 
Emerald Envy. 
 Een zilveren ster uit gestanst. De letters van de set Layered Letters Alphabet zijn gebleven, de achtergrond is gestempeld met Pool Party, en de letters zijn geembost. 
Ook de witte achtergrond is geembost, met een oude kerst embossingfolder...
Nog slordig een zilver draadje en wat sequins,en mijn kaartje was weer klaar. 
Is jullie kaartje ook al klaar? 
Waar halen jullie je inspiratie vandaan? 
Ik kijk weer uit naar jullie reactie...
Klik hieronder op de link om naar het blog te gaan....



Reacties

  1. Heel mooi je kaartje Ingrid...leuk die ster en daar die speelse letters op...ook de kleur is geweldig!!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh....deze is wel heel erg GAAF Ingrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart geweldig leuk, prachtige tinten!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, zo'n catalogus om door te bladeren én om leuke ideeën uit te halen. Gave kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ingrid,
    wat een mooie kaart! Maakt toch niet uit dat je hem letterlijk hebt nagemaakt. Hij is top. Leuk zo de letters!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje Ingrid...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.