Kerstkaart week 21 en challenge

* Nieuw! Ik ga op 12 september beginnen met twee soorten abonnementen, meer info zie tablad*

Vandaag begint een nieuwe challenge bij 52 WTC, omdat het al de laatste donderdag van mei is..
Epie uit ons team mocht deze keer het thema bepalen van de challenge en dat is geworden:

Maak een ronde kerstkaart met een dier erop...

Afgelopen weekend hadden we een geweldig leuk team weekend van Knutsels & Kadootjes, en daar had GerJanne de leuke stempelset Snow Place bij, ik heb deze set niet, je kan nu eenmaal niet alles hebben?! En daar maakte ik dit ronde kaartje mee....


Ik heb de kaart uit gesneden uit de circle framelits, gelukkig heb ik ze nog in mijn bezit, want hij gaat uit de collectie..
En maakte er deze ronde kaart mee, op de foto oogt hij blauw, maar in het echt is hij gemaakt met Bermuda Bay,wat een groen blauwe kleur is..
Doe je gezellig mee met ons, of je mag vandaag ook je gewone kerstkaartje nog insturen. 
Je hebt de tijd om mee te doen tot 2 juni 23.55 uur... 



Reacties

  1. Eniggg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke stempel Ingrid ! Heel leuk kaartje! Groetejs, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend je kaartje heel leuk als inspiratie voor deze challenge ...
    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kaartje Ingrid.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke pinguinkaart heb je gemaakt.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihihi, die Monique....jouw kaart is heel mooi van kleur, vind ik. Even wat anders dan rood en groen.
    Leuke set hè?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kon de voorbije dagen niet echt makkelijk op blogronde, de laptop was weg voor een opknapbeurt... Nu terug én wat tijd om o.a. de kerstoogst van vorige donderdag te bekijken!
    toffe kaart, te gekke tekststempel! Ook je blogpost hierboven bulkt van het moois!
    Groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.