Challenge met nieuw materiaal

Swirly bird is een hele gave nieuwe set van Stampin'Up! waar ik meteen aan verkocht was toen ik hem zeg, en gelukkig mocht ik hem al pre-ordenen...Er zitten allemaal Swirls in, en leuke bloemetjes, bootjes en vogeltjes...erg grappig.. 
Bij CAS-on Sunday zag ik afgelopen zondag een leuke challenge van start gaan, met hele mooie kleuren die me meteen aan spraken..Ik ging samen met deze kleuren en de stempelset aan de slag. 


De tekst is van de set Thoughtfull Banners..Ook de rose dikke twine draad is nieuw..Deze is met een nietje vast gezet.. 

Hier zie je de kleuren die gebruikt moeten worden. 
Deze kaart doet mee bij: CAS on Sunday #83 - colorchallenge


Ik ben verder gegaan met de set, en ik ben het kaartje van de liftchallenge  gaan liften. 
Want ook deze bloemetjes zitten in de set...


Ook het leuke nieuwe kleurtje gebruikt Peekaboo Peach...
Hieronder zie je de liftkaart...


De kleurtjes zijn ongeveer hetzelfde, ze spraken me heel erg aan vandaar...
Deze kaart doet mee bij: Liftchallenge #104

Verder heb ik vandaag mijn filmpje klaar gemaakt wat ik een tijdje geleden al op nam...Het gaat over de nieuwe catalogus...
Veel plezier met het kijken.... 
Ik ga vanaf 2 juni mijn retired producten verkopen, als je interesse hebt, mail met even, dan kan ik je een lijst toesturen, en kun je vanaf 2 juni de producten over nemen...


Ik wens jullie nog een fijne avond toe, en hopelijk hebben jullie een mooi weekend gehad...



Reacties

  1. Wat een gave set, zeg! En meteen twee hele gave kaartjes ermee gemaakt. Ook nog eens twee challenges 'gepakt'. Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk kaartje Ingrid, en het filmpje is ook TOP!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, mooi en fris gelift. Dank je wel voor het meedoen Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie lift Ingrid, met deze leuke set! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk gedaan Ingrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amai....wat kun je dat toch goed...zucht! Ik kan hier echt niets van, hihi ieder zijn ding hè! Je lift is super gedaan, maar ook je andere kaartje is top!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi stel kaartjes heb je gemaakt! De lift is super gelukt! Leuke stempelset....
    Groetjes Maja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie liftkaart heb je gemaakt, die swirls zijn echt heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supergave kaartjes heb je gemaakt met deze geweldige stempelset! Leuk dat je meedoet aan de challenge bij CAS on Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaarten hoor heel erg mooi gedaan. Leuk dat je meedoet bij CAS on sunday.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.