zondag 1 maart 2015

You Can Create IT!

Dit is mijn tweede blogbericht vandaag, voor het andere bericht, scrol naar beneden.
Vandaag is het ook de dag dat You Can Create It! weer hun kaarten laten zien.
We kregen twee kleuren papier, BlackBerry bliss en Rich Razzleberry. Een knoop, wit lint, een cirkel uit Whisper White papier, en het leuke Irresistibly Yours papier uit de SAB-folder. Erg leuk papier om mee te werken, en bij een bestelling van €60.00 al gratis uit te zoeken.


Dit heb ik er van gemaakt, BlackBerry Bliss papier werd de basis, daarop het Irresistibly papier, het papier heb ik bewerkt met de kleur Lost Lagoon en een sponge dauber, het papier is nl wit als je het krijgt en je kan het in alle kleuren bewerken, heel gaaf. Daarna ga je er met een tissue overheen om het glanseffect van de bloemen weer terug op het papier te krijgen.
Uit het andere paarse papier een cirkel geponst en de vlinder. De kanten vlinder is gestempeld weer met Lost Lagoon . De witte cirkel is weer bewerkt ditmaal met Sahara sand, en daarop de paarse bloemen.
Heel erg leuk om eens mee te doen, je krijgt een verassings enveloppe thuis gestuurd en daar moet je mee aan de slag. Weer eens wat anders. Maar heel leuk om te doen.

19 opmerkingen:

Susie Wusie zei

Ook ik heb aan deze uitdaging meegedaan! Ik vond hem zo ontzettend lastig met deze twee kleuren paars.....alleen uhhhh....ik had andere kleuren paars....?? Hihihi

Groetjes suus

Diny zei

Ook dit is erg mooi Ingrid....ik heb al veel verschillende gezien vandaag....prachtig is deze!

Groetjes en een fijne zondag,
Diny

Monique zei

Super leuk kaartje Ingrid. Ik heb ze een mail gestuurd. Lijkt me ook leuk om mee te doen.
Fijne dag, liefs Monique

!neke zei

Mooi geheel heb je ervan gemaakt !

Margriet Tournier zei

2 berichten op één dag, toe maar...... Daar kan ik alleen maar van dromen. (-; Leuke kaart heb je gemaakt en dank je wel voor je lieve reactie(s) op mijn blog.

Groetjes,
Margriet

Rosina zei

Woooow Ingrid ...jij heb er een schitterend kaartje van gemaakt...leuk hoe je dat wit cardstock bewerkt hebt met inkt....
En al de materiaaltje gebruikt...ik vond het best wel moeilijk.....

groetjes
en een nog een fijne zondag
Rosina

Unknown zei

Zo hé, actieveling! Maar liefst 2 supergave kaarten Ingrid, ze zijn erg mooi geworden. Deze brengt de lente binnen en de andere is enorm feestelijk, leuk!! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Wil Frutsel zei

Schitternde kaart. Heel mooi dat mint met paars. Mooie vlinder!!
xx Wilma

Ellen zei

Mooi zeg! Lost Lagoon past heel goed bij dit paarse papier. Leuk hè om met zo'n verrassingsenvelop aan het werk te gaan?!

Mariken zei

Prachtige kaart en ik vind deze twee kleuren heel mooi bij elkaar!

GerJanne zei

Dat heb je heel mooi gedaan! Leuk idee van Caro en Inge. Helaas zie ik het niet zitten. De eerste enveloppe ligt er nog net zo. Kom er niet toe met alle andere dingen. Maar ja soms moet je keuzes maken....en het pakket van Oma Dee valt deze week in de brievenbus....
Groetjes,
GerJanne

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Heel mooi.

grtjs
Claudia

Hermien zei

Mooi werk Ingrid ook je kaartje voor K&K vind ik prachtig.

groetjes hermien

anncreatief zei

Prachtige kaart.Mooi kleuren combinatie. Alles past weer perfect bij elkaar.
Fijne dag
Liefs Anneke

Marjan zei

Mooie kaart, Ingrid!

Sylvia zei

Hallo Ingrid, Wat een prachtige kaart en wat een mooie kleuren zo bij elkaar.
Ik zie dat ik de afgelopen tijd heel veel moois heb gemist ben al een paar minuten zoet op je blog. Erg mooi allemaal.

Groetjes Sylvia

Mary zei

Leuke kaart! Leuk de combi van paars met de blauwtint!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Heel zoet, ik moet denken aan de lente, aaaaaaa. Like it!

Scraptastisch zei

Hoi bezige bij, hihi Prachtige kaartjes Ingrid en
al weer bezig met de volgende????
Liefs Gerie