Bij DCL vragen ze om teksten of tekst dies, deze kaart voldoet aan beide.
Ik heb als basis kraft papier gebruikt van SU, de achtergondstempel is dictionary van SU, de knoopjes en het touwtje zijn een gratis SAB produkt bij SU, bij een bestelling vanaf €60.00 al gratis uit te zoeken . Hieronder zie je wat ik allemaal nog meer heb gebruikt, de airmail en poststempel is van Eline.
Deze kaart doet mee bij: DCL - challenge#229
Fijne dag, morgen doe ik mee met de bloghop van Stampin''Up! demonstratrices, kom je ook mee hoppen morgen? Vandaag is er ook al een bloghop te zien.

11 opmerkingen:
hoi, zoals je zelf al schreef bij mijn mannenkaart....soms gaat het goed maar soms weet je niet waar te beginnen. Zou je workshop best willen volgen maar woon in Zeeland
grtjes Angelique
Heel mooi dit mannenkaartje Ingrid...heel leuk gedaan met de tekst...
groetjes en een fijn weekend gewenst
Rosina
Mooie mannenkaart !
Mooie kaart! Bedankt voor het meedoen bij DCL.
Groet Ellen
Superleuke kaart !
Groetjes
Margo
Echt een gave mannenkaart heb je gemaakt!
Fijn weekend!
Hai Ingrid,
Wat een leuke mannenkaart heb je gemaakt! Ja die vind ik ook altijd zo lastig....maar inderdaad je hebt gelijk....als je eenmaal bezig bent.....dan vlot het vanzelf wel!
Groetjes Suus
Prachtige mannenkaart Ingrid...ik heb er ook net een opgezet.
Groetjes en een fijn weekend,
Diny
Eline en SU, das een prima combi! Jij hebt er in ieder geval een gave mannenkaart mee gemaakt. Tof!
Mooie mannenkaart Ingrid
Groetjes Hermien
Stoer! Ik vind 'm gaaf!
Een reactie posten