kerstkaart week 39 - start challenge

 HI, 

Vandaag start een nieuwe challenge bij 52WTC, want het is de laatste donderdag 

van September alweer....

Deze keer heeft Martina gekozen voor : 

maak een wiebelkaart

dat is weer eens wat anders, en geeft weer een leuk effect aan je kerstkaart. 


Vorige week was ik een dag vrij, en maakte ik dit kaartje...
Het is uit een blok die ik een tijd geleden kocht bij de Action
met paars - groen - roze ik vind het wel mooi, het is een 
beetje een nostalgisch plaatje, maar dat is weer eens wat anders...




Vandaag kan je weer de hele dag met ons mee doen, 
vanaf morgen kan je de kaart voor de challenge linken..
Doe gezellig mee....

Ik kom vandaag uit de nachtdienst, er moeten nog wat klusjes gebeuren..
dus veel tijd om langs te komen heb ik niet, en morgen 
heb ik twee dagen avonddienst, dus misschien even in de ochtend...

Heb een mooie dag vandaag...






Reacties

Lief romantisch kaartje met dit mooie plaatje.
Elly zei…
Heel mooi Ingrid deze wiebelkaart.
Groetjes Elly
Angélique zei…
Een heel leuke wiebelkaart met lief plaatje.
Jantine zei…
Mooie kaart in mooie kleuren, Ingrid. Leuke afbeelding ook, inderdaad weer eens iets anders.
Groetjes
Jantine
Eri zei…
Wat een mooie wiebelkaart met dit nostalgische plaatje, en wat een mooie warme kleuren.
Groetjes, Eri
Anoniem zei…
Wat een leuk schommelkaartje Ingrid! Zeker weer eens wat anders maar super leuk! Werkse maar! Groetjes Marijke
prachtig, mooi versierd wiebelkaartje!
groetjes
Nancy
Colien zei…
Heel mooie wiebel, schattig met het plaatje!
grtz Colien