Good Luck

HI, 

Welkom op deze zaterdag..

Afgelopen week was ik een dagje vrij, en werd de hele dag regen voorspelt, dus 

mijn voornemen was om een Netflix film te kijken, Toen ik je zag...over 

Anthonie Kamerling en Isa Hoes, heel aangrijpend en om te knutselen.. 


Deze twee dingen doe ik altijd samen, ik kijk namelijk Netflix op mijn Ipad, dus 
handig als je aan de knutsel bent...maximale tijdinvulling zou ik zeggen.. 


Bij Cas on Friday vragen ze om een kaartje: Good Luck challenge #264
Good Luck is gestempeld met letters van SU en ook het papier is ervan. 
Het klavertje 4 is van Marianne Design 


Ik maakte het kaartje aan de hand van de bovenstaande schets bij Try To Stamp on Tuesday 

Fijn weekend gewenst..
Maandag weer meer kaartjes... 








Reacties

Daphne zei…
Hoe doe je dat dan???
Ik kan dat niet hoor, en film kijken èn daarbij knutselen, ik moet dan veel te veel opletten op het 1 èn op het ander, dat gaat zeker ergens mis dan.
Heel leuk kaartje, mooie uitwerking vd sketch.
Hey doet al een beetje herfstachtige aan, je kaartje.
GerJanne zei…
Ja dat is zeker maximale tijdsindeling. Maar wat Daphne zegt: knap om dat tegelijk te doen.
Je kaart is heel leuk. Je was net te laat voor Cas on friday, zag ik. De tijd gaat sneller dan je denkt, he?
Femminde zei…
Wat een leuke kaart!! Mooi met dat klavertjevier.
En ja , knap dat je die 2 dingen samen kan. Ik luister graag radio als ik knutsel maar een scherm erbij dat gaat niet lukken.Fijn weekend verder!!
Groeten van Femminde