kerstkaart week 38

Hi hallo, 

Welkom, vandaag weer een kerstkaartje voor jullie om te laten zien..

Vorige week had ik een weekje vakantie ( ik had nog 1 week tegoed van de zomervakantie)

en dat heb ik besteed aan leuke dingen doen met mijn gezin...boeken lezen, 

muziek luisteren, lekker wat drinken op het terras, en ga zo maar door...

maar knutselen ben ik niet aan toe gekomen. Vandaag ben ik een dag vrij, 

en ga ik weer beginnen met kerstkaartjes maken, want ik moet nog even wat 

maken wil ik het jaar rond krijgen...Deze maakte ik een tijd geleden... 


Het is gemaakt met het knipvel van Boekenvoordeel...
en het is een heel leuk hertje geworden emt een leuke muts op..
het bruin en blauw is van een oud kerstblokje..
de pasionata en de woordencirkel zijn van MFT..

Fijne dag gewenst... 









Reacties

Elly zei…
Een prachtige kaart Ingrid!
Groetjes Elly
Epie zei…
Schitterende kerstkaart Ingrid , die tekstcirkel is Top
Groetjes en n fijne dag Epie.....
Jantine zei…
Mooie kerstkaart, Ingrid! Leuk rendier en heel mooie kleurencombinatie.
Fijn knutseldagje, het is er echt weer voor.
Groetjes
Jantine
Een prachtige kaart in deze kleuren.
Diny zei…
wat een prachtige kaart in deze mooie kleuren Ingrid!
Groetjes Diny
schitterende kaart, mooi tinten papier...en die schat van hert, met zijn super grote muts.
Liefs annemarie en Merit
Dan heb je nog mooi weer op vakantie gehad, lekker Ingrid. Een leuke kerstkaart in mooie kleuren.
Lieve groetjes Miranda
Eri zei…
Een mooie kerstkaart met een leuk plaatje en poinsettia.
Groetjes, Eri
Anoniem zei…
Een mooi kaartje met deze kleuren. Heerlijk nog een weekje vrij. Dan had je weer tijd voor leuke dingen. Gaat ook veel te snel weer voorbij! Groetjes Marijke
GerJanne zei…
Ha Ingrid, het is een heel leuk kaartje! Moi gedaan. EN als je de smaak eenmaal te pakken, volgen er vast meer!