Zwanger

 HI, 

Welkom bij een nieuwe week..

Laatst maakte Merit van het team van 52WTC, 

bekend dat ze zwanger was..de baby komt in December. 




Ik maakte een kaartje voor haar en Pascal om hen te feliciteren natuurlijk 
met dit mooie nieuws..
En doordat het kaartje een rompertje bevat, stuurde ik ook een rompertje mee per post... 



Ik wens jullie een leuke week toe, 
ik heb vandaag nog vrij, een lekker lang weekend gehad..

Ik zag gisteren dat ik gewonnen heb bij DCL - met de challenge bladeren.. 


Heel gaaf, ben er heel blij mee, nogmaals dankjewel DCL..
Ik ga vandaag aan de slag met de nieuwe challenge, ideetjes genoeg...

Tot later..








Reacties

die is leuk geworden, mooi kaartje
grtjs,martina
Angélique zei…
Een heel leuke kaart. Lief rompertje stuurde je mee.
Wat een leuk kaartje en een heel lief kadootje, hoorde het van Merit dat ze het had ontvangen, wij zijn op vakantie, dus ga het over een weekje LIVE bekijken.
GerJanne zei…
Wat een leuke kaart is het! En lief hoor om een cadeautje te sturen!