Liften - tentkaart

 

HI, 
Welkom zo midden in de week...
Ik was vanmorgen al vroeg uit de veren, ik moet zo dadelijk 
gaan werken, maar gelukkig was ik al ver voor de wekker wakker..
Omdat de wekker van Paul om 5.00 uur afliep, werd ik ook wakker..
Na even wat draaien in bed, besloot ik ook maar op te staan..

En gelukkig, want ik realiseerde me in de vroege ochtend 
dat dit blogbericht gepland stond, maar nog geen tekst had..

Ha ha, anders hadden jullie vandaag naar plaatjes mogen kijken... 



Ik had laatst een blok besteld bij Boekenvoordeel met daarop de leuke gnomes 
en bijpassend herfstpapier...en leuke set, omdat het September is, 
kan een herfstkaartje wel..Al merk je goed dat het geen hoog zomer meer is, 
toch geniet ik van de warme dagen...
Ik maakte een tentkaartje, naar een idee van de Lifchallenge #184 - tentkaart


Zo dadelijk ga ik een actitviteitendienst draaien...
Op mijn planning staat, ochtendgymnastiek, buiten op het terras..
Dan lekker wat drinken, en evt nog een spelletje Kletspot spelen. 
Ieder mag een kaartje trekken, voorlezen, en er wat over vertellen. 
er staat bijv op: Hoog IQ of een slank lichaam ? 
of je hebt 50.000 euro gekregen, wat doe je, goede doel of alles zelf houden ? 
Zo komen er leuke gesprekken op tafel...
En vanmiddag loop ik met twee bewoners even naar de kerk, 
dan gaan we een kaarsje aansteken, en nog boodschapje doen, 
en dan is mijn dag op het werk weer voorbij... Ik heb er zin in... 

Fijne dag gewenst... 



Reacties

Angélique zei…
Leuke herfstkaart, ik hou van herfstkleuren.
Fijne dag vandaag, de planning klinkt gezellig.
Wat een mooie kaart. Vind de herfst kleuren altijd zo mooi. Maar het herfst weer mag nog wel wegblijven, geniet zo van dit mooie weer.
karin zei…
Mooi kaartje met die gnome erop.
Veel plezier met de activiteiten. Ik zag dat een poosje geleden in een restaurant een kletspot. Er lag een kaartje bij ' stop je mobiel weg en trek hier een kaartje ' 😀
Groetjes,
Karin
Marjan zei…
Wat een gezellige tentkaart, Ingrid! Heerlijk herfstig en die gnome komt zo leuk om de hoek kijken. Je werkdag klinkt gezellig! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!
Marijke zei…
Een leuk kaartje heb je gemaakt! En je dag zit ook weer vol met activiteiten. Lekker bezig hoor! Veel succes! Groetjes Marijke
GerJanne zei…
Heel leuk kaartje!! Zo leuk met de gnome!
Wel vroeg uit bed zeg! Poeh.... moet er niet aan denken.
Cornelie zei…
Klinkt als een.leuke werkdag, maar voordat je überhaupt begon had je er al een dag opzitten 😱
Je kaart is heel leuk met het herfsttafereeltje, al zit ik nu in zomerse sferen ;-) Bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!
Jhee jij was er vroeg bij Ingrid! Zo te horen heb je een prima werkdag voor de boeg. Je gnomekaartje is echt schattig, leuk ook die paddenstoelen op de voorgrond! Superleuk gedaan, bedankt voor het meedoen met de Dutch card lovers challenge!