Nieuwe challenge 4 seasons challengeblog

HI, 
Vandaag gaat een nieuwe challenge van start bij 
4 Seasons challengeblog, deze keer mocht ik gastdesigner zijn..

maak een schudkaart

Nou maak ik niet vaak schudkaarten dus het is een echte
uitdaging voor mij, maar dat is niet erg, dat is juist leuk..



Ik maakte die kaartje voor een jarige die deze week jarig is..
Een leuk herfstkaartje..de blaadjes stanste ik uit, verschillende kleuren cardstock.. en 
dat is dus het schudmateriaal geworden... 

klik hier! voor naar het blog te gaan van 4-season challengeblog..

Fijne maandag het begin van de week...
Deze week naast 5 dagen werken nog wat leuke dingen op de planning staan. 
Dochter komt naar huis - dat betekent spelletjes spelen
Theater, met een aantal collega's - Dementie in theater
en nog een team meating waar we wat uitgebreide info krijgen over het werken 
met het rapporteersysteem waar wij mee werken...
Genoeg te doen dus....






 

Reacties

Angélique zei…
Wat een gave herfstkaart heb je gemaakt!
Fijne week, zo te lezen met de nodige genietmomentjes.
Daphne zei…
Leuk en lekker vol, deze kaart.
Eigenlijk heel wat anders dan je normaal laat zien.
Hey schud materiaal is leuk gemaakt.
Colien zei…
Superleuke shaker, Ingrid!
Dankjewel dat je gastdesigner wilde zijn op het 4 Season blog!
grtz Colien
GerJanne zei…
Hoi Ingrid, ik kan niet op de normale manier reageren, dus dan maar als antwoord op Colien...
Je kaart is erg leuk en dat moet je vaker doen. Het gaat je goed af en het effect is erg leuk!
GerJanne zei…
En veel plezier met Lieke! (gek hè, na het publiceren als antwoord op Colien, kan ik wel een gewone reactie achterlaten)
Heel leuk schudkaartje en wat gaaf dat ik hem in het echt kan bewonderen!! Hij staat hier gezellig in de kast tussen alle andere kaartjes. Heel erg bedankt voor dit lieve verjaardagskaartje!!

Liefs, Merit
Super leuke kaart voor Merit haar verjaardag.
Liefs Annemarie