Achtergrond maken...

HI, 

Vandaag heb ik een kaart voor jullie om te laten zien, 

ik maakte de kaart aan de hand van een Facebook live, van Judith Moerkerk, 

van Ludiec stempels, ik hou van Judith haar stijl, zij zegt altijd kijk 

maar wat je thuis hebt liggen, en niet te lang en niet te moeilijk..

De lives bij haar zijn kort, en simpel maar weer boordevol ideetjes..

Nu heb ik wel wat stempels van Ludiec, maar waar zij de live mee deed 

had ik niets van, maar toch mijn eigen draai eraan gemaakt, 

met mijn eigen stempels..

 klik hier om de live te zien. 



Ik maakt de achtergrond met SU stempels Verdant Garden. 
In de kleuren licht blauw met een soort petrol blauw.
De bloemen zijn eigenlijk klaprozen, ook van SU, ik verfde ze met inkt en water 
ook in een kleur blauw, de tekst is wel van Ludiec, en kijk naar die randjes op de achtergrond
 dat is geëmbost met gouden embossingpoeder, en de bloemen en tekst ook, zo'n gaaf idee..

Fijn weekend alvast, zondag meer....









Reacties

Daphne zei…
Mooi hoor, het goud is er heel erg mooi bij.
Ik ken deze mevrouw niet, maar zal eens zoeken. Ik hou wel van leuke ideeën en niet te moeilijk.
Trudy zei…
Prachtige kaart, ik heb volgens mij nog ergens een boekje liggen met mooie voorbeelden van Ludiec stempels. Ik heb er nooit iets uitgemaakt want ik had ook die stempels niet.
Groetjes Trudy