kadootje - fijne verjaardag

 HI, 

Welkom weer bij een nieuwe post..

Linda Crea deed laatst een oproep, ik zag het op Instagram voorbij komen.. 

klik hier! om te kijken naar oproep die ze deed om je oudste papierblok op te gaan zoeken 

van Eline Pellinkhof


Ik was destijds groot fan van Eline's huis materialen, ik had al het papier 
en de ook de bijpassende stempels en het boek. 
Ik heb nog 1 pak liggen met een paar vellen erin. 


Het kaartje maakte ik aan de hand van de bovenstaande schets.. 
Deze kaart doet mee bij : TSOT #622
Hieronder zie je de papier blok..



Ik heb het papier nog op mijn tafel liggen, 
dus ik denk dat er nog meer aan komt, misschien maak ik het wel 
meteen op, ik heb nog een paar vellen, en die kleuren, 
ik vind het precies bij de herfst passen... 

Fijne dag gewenst.. 














Reacties

Een mooie kaart met dit vrolijke fleurige papier!
Groetjes, Caroline
Alyson Mayo zei…
Very cute card - love the colours. Thanks for sharing with us at TSOT :)
Dena J zei…
I can see why you liked that paper so much - gorgeous colors. That is a marvelous gift package and card Ingrid. Thank you so much for joining the challenge at Try Stampin' On Tuesday.
Donna Scholz zei…
Ingrid, I love the patterns you included on your card! I can see why you bought it. The present and bow are so darn cute, too!! Thank you for sharing your creativity with us at Try Stampin' on Tuesday!!! -Donna