Nieuwe challenge K&K en bij DCL

HI, 

Welkom bij een nieuwe blogpost, boordevol met leuke kaartjes en challenges..

Vandaag start de nieuwe challenge bij K&K, en mocht ik ook gastdesigner zijn bij DCL...

We beginnen met K&K, daar start de challenge: 

huisje - boompje - beestje 


Het boompje heb ik gemaakt van een takje, en wat blaadjes, want een echte boomstempel
 die heb ik wel maar kwam hier niet goed tot zijn recht..De bijenkorf hangt in de boom..
En de bijtjes en de beer hebben heel gezellig samen... 



En bij DCL start ook een nieuwe challenge, waar ik gastdesigner mocht zijn: 

GOOD LUCK
wens iemand geluk!, kan ook met hoefijzer of regenboog, zoals je ziet heb ik de regenboogkleuren 
gebruikt met een klavertje vier. 



Twee leuke challenges toch ? 

Laat je inspireren en doe gezellig mee.... 
Fijne zondag gewenst... 




Reacties

Angélique zei…
2 leuke challenges, maar ook 2 leuke inspiratiekaarten!
Daphne zei…
Ik vind beide kaartjes erg leuk.
Grappig dat jouw huisje een bijenkorf is, héél creatief bedacht vind ik.
Ellen zei…
Super bijdrage aan het designteam van DCL hoor Ingrid! Bedankt daarvoor! Groetjes Ellen