donderdag 28 september 2023

kerstkaart week 39 - start challenge

 HI, 

Vandaag start een nieuwe challenge bij 52WTC, want het is de laatste donderdag 

van September alweer....

Deze keer heeft Martina gekozen voor : 

maak een wiebelkaart

dat is weer eens wat anders, en geeft weer een leuk effect aan je kerstkaart. 


Vorige week was ik een dag vrij, en maakte ik dit kaartje...
Het is uit een blok die ik een tijd geleden kocht bij de Action
met paars - groen - roze ik vind het wel mooi, het is een 
beetje een nostalgisch plaatje, maar dat is weer eens wat anders...




Vandaag kan je weer de hele dag met ons mee doen, 
vanaf morgen kan je de kaart voor de challenge linken..
Doe gezellig mee....

Ik kom vandaag uit de nachtdienst, er moeten nog wat klusjes gebeuren..
dus veel tijd om langs te komen heb ik niet, en morgen 
heb ik twee dagen avonddienst, dus misschien even in de ochtend...

Heb een mooie dag vandaag...






zondag 24 september 2023

Nieuwe challenge K&K en bij DCL

HI, 

Welkom bij een nieuwe blogpost, boordevol met leuke kaartjes en challenges..

Vandaag start de nieuwe challenge bij K&K, en mocht ik ook gastdesigner zijn bij DCL...

We beginnen met K&K, daar start de challenge: 

huisje - boompje - beestje 


Het boompje heb ik gemaakt van een takje, en wat blaadjes, want een echte boomstempel
 die heb ik wel maar kwam hier niet goed tot zijn recht..De bijenkorf hangt in de boom..
En de bijtjes en de beer hebben heel gezellig samen... 



En bij DCL start ook een nieuwe challenge, waar ik gastdesigner mocht zijn: 

GOOD LUCK
wens iemand geluk!, kan ook met hoefijzer of regenboog, zoals je ziet heb ik de regenboogkleuren 
gebruikt met een klavertje vier. 



Twee leuke challenges toch ? 

Laat je inspireren en doe gezellig mee.... 
Fijne zondag gewenst... 




donderdag 21 september 2023

kerstkaart week 38

Hi hallo, 

Welkom, vandaag weer een kerstkaartje voor jullie om te laten zien..

Vorige week had ik een weekje vakantie ( ik had nog 1 week tegoed van de zomervakantie)

en dat heb ik besteed aan leuke dingen doen met mijn gezin...boeken lezen, 

muziek luisteren, lekker wat drinken op het terras, en ga zo maar door...

maar knutselen ben ik niet aan toe gekomen. Vandaag ben ik een dag vrij, 

en ga ik weer beginnen met kerstkaartjes maken, want ik moet nog even wat 

maken wil ik het jaar rond krijgen...Deze maakte ik een tijd geleden... 


Het is gemaakt met het knipvel van Boekenvoordeel...
en het is een heel leuk hertje geworden emt een leuke muts op..
het bruin en blauw is van een oud kerstblokje..
de pasionata en de woordencirkel zijn van MFT..

Fijne dag gewenst... 









donderdag 14 september 2023

kerstkaart week 37

 HI, 

Hallo, welkom op deze donderdag, 

vandaag een kerstkaartje voor jullie 

gemaakt met spulletjes van de Action, 

Het is een soort blok waar je 3D kaartjes mee kan maken..

Ik heb twee kaartjes met het blokje gemaakt...





om naar het blog te gaan van 52WTC...

Doe gezellig vandaag met ons mee, 
en kijk ook even of jij de winnaar bent geworden of in de top bent beland
met onze challenge van Augustus.. 

Fijne dag gewenst.... 





zondag 10 september 2023

Reminder challenge K&K

 HI, 

Welkom op deze zondag, 

we zijn bij knutsels en kadootjes nog steeds bezig met onze challenge : 

maak een pocket kaart



Deze stans kreeg ik van Monique tijdens een teammeating, 
en is dus echt een stans waar je een pocketkaart mee kan maken..
gevuld met heel veel labeltjes, waar je van alles op kwijt kan 
of op kan schrijven...
Gemaakt met de BEE Happy lijn van Dutch Doobadoo
en nog wat andere papiertje toe gevoegd....



klik hier! om naar het blog te gaan van K&K. 
En laat je inspireren door de leuke voorbeelden van het team..
Doe gezellig met ons mee tot en met 22 September heb je de tijd...

Fijne zondag..






vrijdag 8 september 2023

Achtergrond maken...

HI, 

Vandaag heb ik een kaart voor jullie om te laten zien, 

ik maakte de kaart aan de hand van een Facebook live, van Judith Moerkerk, 

van Ludiec stempels, ik hou van Judith haar stijl, zij zegt altijd kijk 

maar wat je thuis hebt liggen, en niet te lang en niet te moeilijk..

De lives bij haar zijn kort, en simpel maar weer boordevol ideetjes..

Nu heb ik wel wat stempels van Ludiec, maar waar zij de live mee deed 

had ik niets van, maar toch mijn eigen draai eraan gemaakt, 

met mijn eigen stempels..

 klik hier om de live te zien. 



Ik maakt de achtergrond met SU stempels Verdant Garden. 
In de kleuren licht blauw met een soort petrol blauw.
De bloemen zijn eigenlijk klaprozen, ook van SU, ik verfde ze met inkt en water 
ook in een kleur blauw, de tekst is wel van Ludiec, en kijk naar die randjes op de achtergrond
 dat is geëmbost met gouden embossingpoeder, en de bloemen en tekst ook, zo'n gaaf idee..

Fijn weekend alvast, zondag meer....









donderdag 7 september 2023

kerstkaart week 36 - reminder challenge

 HI, 

We zijn nog steeds bezig met de challenge bij 52WTC..

Deze keer is het thema: 

maak een tagkaart met hert/eland/rendier erop



Ik ging aan de slag met leuke tagkaart mallen van Marianne Design..
De rest spreek wel voor zich..

klik hier! om naar het blog te gaan van 52WTC..
Je kan vandaag de hele dag nog meedoen tot 23.55 uur vanavond..
Doe gezellig met ons mee..










woensdag 6 september 2023

Liften - tentkaart

 

HI, 
Welkom zo midden in de week...
Ik was vanmorgen al vroeg uit de veren, ik moet zo dadelijk 
gaan werken, maar gelukkig was ik al ver voor de wekker wakker..
Omdat de wekker van Paul om 5.00 uur afliep, werd ik ook wakker..
Na even wat draaien in bed, besloot ik ook maar op te staan..

En gelukkig, want ik realiseerde me in de vroege ochtend 
dat dit blogbericht gepland stond, maar nog geen tekst had..

Ha ha, anders hadden jullie vandaag naar plaatjes mogen kijken... 



Ik had laatst een blok besteld bij Boekenvoordeel met daarop de leuke gnomes 
en bijpassend herfstpapier...en leuke set, omdat het September is, 
kan een herfstkaartje wel..Al merk je goed dat het geen hoog zomer meer is, 
toch geniet ik van de warme dagen...
Ik maakte een tentkaartje, naar een idee van de Lifchallenge #184 - tentkaart


Zo dadelijk ga ik een actitviteitendienst draaien...
Op mijn planning staat, ochtendgymnastiek, buiten op het terras..
Dan lekker wat drinken, en evt nog een spelletje Kletspot spelen. 
Ieder mag een kaartje trekken, voorlezen, en er wat over vertellen. 
er staat bijv op: Hoog IQ of een slank lichaam ? 
of je hebt 50.000 euro gekregen, wat doe je, goede doel of alles zelf houden ? 
Zo komen er leuke gesprekken op tafel...
En vanmiddag loop ik met twee bewoners even naar de kerk, 
dan gaan we een kaarsje aansteken, en nog boodschapje doen, 
en dan is mijn dag op het werk weer voorbij... Ik heb er zin in... 

Fijne dag gewenst... 



dinsdag 5 september 2023

kadootje - fijne verjaardag

 HI, 

Welkom weer bij een nieuwe post..

Linda Crea deed laatst een oproep, ik zag het op Instagram voorbij komen.. 

klik hier! om te kijken naar oproep die ze deed om je oudste papierblok op te gaan zoeken 

van Eline Pellinkhof


Ik was destijds groot fan van Eline's huis materialen, ik had al het papier 
en de ook de bijpassende stempels en het boek. 
Ik heb nog 1 pak liggen met een paar vellen erin. 


Het kaartje maakte ik aan de hand van de bovenstaande schets.. 
Deze kaart doet mee bij : TSOT #622
Hieronder zie je de papier blok..



Ik heb het papier nog op mijn tafel liggen, 
dus ik denk dat er nog meer aan komt, misschien maak ik het wel 
meteen op, ik heb nog een paar vellen, en die kleuren, 
ik vind het precies bij de herfst passen... 

Fijne dag gewenst.. 














maandag 4 september 2023

Zwanger

 HI, 

Welkom bij een nieuwe week..

Laatst maakte Merit van het team van 52WTC, 

bekend dat ze zwanger was..de baby komt in December. 




Ik maakte een kaartje voor haar en Pascal om hen te feliciteren natuurlijk 
met dit mooie nieuws..
En doordat het kaartje een rompertje bevat, stuurde ik ook een rompertje mee per post... 



Ik wens jullie een leuke week toe, 
ik heb vandaag nog vrij, een lekker lang weekend gehad..

Ik zag gisteren dat ik gewonnen heb bij DCL - met de challenge bladeren.. 


Heel gaaf, ben er heel blij mee, nogmaals dankjewel DCL..
Ik ga vandaag aan de slag met de nieuwe challenge, ideetjes genoeg...

Tot later..








zaterdag 2 september 2023

Good Luck

HI, 

Welkom op deze zaterdag..

Afgelopen week was ik een dagje vrij, en werd de hele dag regen voorspelt, dus 

mijn voornemen was om een Netflix film te kijken, Toen ik je zag...over 

Anthonie Kamerling en Isa Hoes, heel aangrijpend en om te knutselen.. 


Deze twee dingen doe ik altijd samen, ik kijk namelijk Netflix op mijn Ipad, dus 
handig als je aan de knutsel bent...maximale tijdinvulling zou ik zeggen.. 


Bij Cas on Friday vragen ze om een kaartje: Good Luck challenge #264
Good Luck is gestempeld met letters van SU en ook het papier is ervan. 
Het klavertje 4 is van Marianne Design 


Ik maakte het kaartje aan de hand van de bovenstaande schets bij Try To Stamp on Tuesday 

Fijn weekend gewenst..
Maandag weer meer kaartjes... 








vrijdag 1 september 2023

Kaart met een mooie binnenkant (2)

 HI, 

Vandaag heb ik weer een kaartje om te laten zien met de een mooie 

binnenkant, als je de kaart opent komt er nog eens een extra geniet momentje bij...



Ik heb alles gemaakt met de leuke stempels van Different Colors







klik hier! om de andere kaart te zien, met uitleg erbij. 

Is weer eens wat anders zo'n kaartje en heel leuk om te maken..

Fijn weekend alvast, morgen weer meer kaartjes...