HI,
Vandaag start een nieuwe challenge bij 52WTC, want het is de laatste donderdag
van September alweer....
Deze keer heeft Martina gekozen voor :
maak een wiebelkaart
dat is weer eens wat anders, en geeft weer een leuk effect aan je kerstkaart.
HI,
Vandaag start een nieuwe challenge bij 52WTC, want het is de laatste donderdag
van September alweer....
Deze keer heeft Martina gekozen voor :
maak een wiebelkaart
dat is weer eens wat anders, en geeft weer een leuk effect aan je kerstkaart.
HI,
Welkom bij een nieuwe blogpost, boordevol met leuke kaartjes en challenges..
Vandaag start de nieuwe challenge bij K&K, en mocht ik ook gastdesigner zijn bij DCL...
We beginnen met K&K, daar start de challenge:
huisje - boompje - beestje
Hi hallo,
Welkom, vandaag weer een kerstkaartje voor jullie om te laten zien..
Vorige week had ik een weekje vakantie ( ik had nog 1 week tegoed van de zomervakantie)
en dat heb ik besteed aan leuke dingen doen met mijn gezin...boeken lezen,
muziek luisteren, lekker wat drinken op het terras, en ga zo maar door...
maar knutselen ben ik niet aan toe gekomen. Vandaag ben ik een dag vrij,
en ga ik weer beginnen met kerstkaartjes maken, want ik moet nog even wat
maken wil ik het jaar rond krijgen...Deze maakte ik een tijd geleden...
HI,
Hallo, welkom op deze donderdag,
vandaag een kerstkaartje voor jullie
gemaakt met spulletjes van de Action,
Het is een soort blok waar je 3D kaartjes mee kan maken..
Ik heb twee kaartjes met het blokje gemaakt...
HI,
Welkom op deze zondag,
we zijn bij knutsels en kadootjes nog steeds bezig met onze challenge :
maak een pocket kaart
HI,
Vandaag heb ik een kaart voor jullie om te laten zien,
ik maakte de kaart aan de hand van een Facebook live, van Judith Moerkerk,
van Ludiec stempels, ik hou van Judith haar stijl, zij zegt altijd kijk
maar wat je thuis hebt liggen, en niet te lang en niet te moeilijk..
De lives bij haar zijn kort, en simpel maar weer boordevol ideetjes..
Nu heb ik wel wat stempels van Ludiec, maar waar zij de live mee deed
had ik niets van, maar toch mijn eigen draai eraan gemaakt,
met mijn eigen stempels..
klik hier om de live te zien.
HI,
We zijn nog steeds bezig met de challenge bij 52WTC..
Deze keer is het thema:
maak een tagkaart met hert/eland/rendier erop
HI,
Welkom weer bij een nieuwe post..
Linda Crea deed laatst een oproep, ik zag het op Instagram voorbij komen..
klik hier! om te kijken naar oproep die ze deed om je oudste papierblok op te gaan zoeken
van Eline Pellinkhof
HI,
Welkom bij een nieuwe week..
Laatst maakte Merit van het team van 52WTC,
bekend dat ze zwanger was..de baby komt in December.
HI,
Welkom op deze zaterdag..
Afgelopen week was ik een dagje vrij, en werd de hele dag regen voorspelt, dus
mijn voornemen was om een Netflix film te kijken, Toen ik je zag...over
Anthonie Kamerling en Isa Hoes, heel aangrijpend en om te knutselen..
HI,
Vandaag heb ik weer een kaartje om te laten zien met de een mooie
binnenkant, als je de kaart opent komt er nog eens een extra geniet momentje bij...