maandag 7 februari 2022

Beterschap en opkikker

 Hey hallo,

Welkom bij een nieuwe post..

Vandaag twee mini- slimline kaartjes...

Een opkikkertje en een beterschapskaartje.. 



Marianne Design heeft een slimline mal gemaakt voor op mini slimline kaartjes, 
Heel handig, zo heb je in een handomdraai een mooie basis..


Ik gebruikte een oud papierblokje, de oude kikker, 
en de nieuwe lieveheersbeestjes met het klavertje vier...

gebruikte materialen Marianne Design:
CR 1563 - mini slimline kaart
CR1510 - labels
LR0745 - klavertje vier en lieveheerstbeestje
PB7045 - papierblok
CS0844 - stempel

Deze kaarten doen mee bij : Marianne Design challengeblog #287
Daar is het de bedoeling dat je  2 mini slimlinekaarten maakt die bij elkaar horen. 





Ik heb al een beterschaps kaartje verstuurd, 




 

12 opmerkingen:

Monique zei

Hoi Ingrid, wat zijn dit 2 hele lieve en mooie kaartjes geworden. Die wil iedere zieke wel ontvangen.
Liefs Monique

!neke zei

Super leuke kaartjes !!!
Groeten Ineke

Daphne zei

Leuk hoor.
Het is inderdaad een setje, maar los van elkaar ook leuk.
Leuke challenge vind ik.
Hey lijkt trouwens weer heel anders, omdat je de ene liggend en de andere staande hebt gemaakt.

Suzan zei

Prachtige kaartjes heb je gemaakt Ingrid!
Bedankt voor het meedoen
Groetjes Suzan
DT MD Challenge Blog

Nelleke zei

2 leuke beterschapskaarten, wat is het een mooie maat om te maken. Groet, Nelleke

Colien zei

Twee toffe kaartjes en superblij met eerste die ik mocht ontvangen!
Dankjewel, lief dat je aan me dacht, daar knap je (letterlijk) van op.
grtz Colien

Wybrich zei

Prachtige kaartjes!
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

Anita zei

Wat een leuke kaartjes Ingrid.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Gr. Anita
MDblog

jolanda creatief bijtje zei

mooie kaarten
bedankt voor het meedoen aan onze challenge
groetjes jolanda bongers
DT challengeblog MD

Judith zei

Fantastische leuke kaartjes heb je gemaakt, mooie combinatie.
Gezellig dat je mee doet met onze "2 mini slimline's" Challenge.
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge Blog

De Hobbyzolder zei

Leuke kaartjes Ingrid
Leuk dat je meedoet met de “2x mini slimlinekaartjes” Challenge
Groetjes Cecile
DT Marianne Design Challenge Blog

Henriët zei

Mooie combi van oude en nieuwe materialen. Heel leuk gedaan.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT Marianne Design Challenge blog