Gieter kaartje voor mijn zus...


Hey hallo, 
Welkom bij een nieuwe blogpost...

Joehoe, ik ben aan mijn vrije dagen begonnen, ik heb denk ik mijn laatste reeks van 7 nachten
gewerkt heb, vanaf 1 maart ga ik officieel minder nachten werken en meer overdag,
enerzijds was het mijn wens, anderzijds konden ze mij geen vast contract geven, omdat 
het CAO technisch niet mocht, ik draaide teveel nachten...dus al met al een win situatie..
Het waren hele drukke pittige nachten, dus ben ik blij, dat ik nu even weer een paar dagen 
rust heb....

Tijdens mijn vorige vrije dagen, maakte ik een kaartje voor mijn tweelingzus...
Wij zijn deze maand jarig, op de 21e worden we 56 jaar...
Wie had dat ooit gedacht dat we dit samen zouden overleven, met 26 weken geboren, 
in een schoendoos naar het ziekenhuis gebracht. echo's bestonden niet dus dat nadat 
ik was geboren, mijn zus nog kwam was een complete verrassing voor mijn ouders, 
en de inmiddels toe gesnelde huisarts....

Mijn zus is afgelopen jaar verhuisd, net als ik, is ze kleiner gaan wonen met haar vriend.
De handige hans, klusser, heeft een heel mooi vakantie huis in het bos, helemaal gerenoveerd, 
echt alles is vernieuwd in het huisje..Toen ik ging verhuizen, hebben ze heel veel 
planten van mij, die ik in potten had staan, mee genomen, voor in hun 
bos huisje....Mijn zus werkt graag in de tuin, plantjes ompotten, stekken...




De gieter van Marleen vond ik ook echt toepasselijk voor haar...
Je ziet de plantjes, de bloemetjes, het huisje, en zelfs de lantaarn hebben ze
in de tuin van het huisje staan....We gaan de 19e onze 
verjaardag samen vieren, ik ga altijd naar Brabant toe waar mijn zus woont, 
zodat ook mijn vader te voet er naar toe kan komen..gezellig wat 
kletsen en een hapje eten, en een rondje door het bos lopen met de hond.. 

Gebruikte materialen Marianne Design: 
Huisje - LR0662
Gieter - PS8113
Plantjes - CR1464
Bloemen v. Marleen - COL1504
Lantaarn - COL1330


Ik wens je alvast een mooi weekend toe, 
wij hebben een etentje bij de Griek op de planning staan...
Heerlijk dat het weer kan...Wat ga jij doen  





 

Reacties

  1. Superleuke kaart en zeer toepasselijk. Een heel mooi verhaal heb je verteld.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk bericht om te lezen.
    Bijzonder ook.
    Toen zag de tijd er heel anders uit dan nu hè, sjonge, niet voor te stellen toch?!
    Mooi om het elk jaar weer samen te vieren.
    Deze gieter is perfect voor je zus, zo te lezen, heb je goed bedacht.
    Is je zus ook zo creatief met papier, of alleen met tuinieren?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke post weer en gave gieter !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, dat is heel bijzonder, zeker 56 jaar geleden...Dat maakt ook extra dankbaar dat jullie er allebei zijn, he?
    Je gieterkaart is superleuk! Dat zal zeker gewaardeerd worden.
    En wat lekker dat je kunt blijven en minder nachten hoeft te werken. Bij ons is het juist andersom. Zo weinig mensen te vinden voor de nacht, dat er iemand aangenomen gaat worden voor 18 tot 20 uur...en dat willen we eigenlijk liever niet. Mar we zijn al blij iemand gevonden te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou Ingrid ik heb al die tijd niet geweten dat je een tweelingzus had! Dat zal heel wat zijn geweest 56 jaar geleden. En fijn dat je wens in vervulling gaat door meer overdag te gaan werken en minder nachten.
    Het gieter kaartje voor je zus is prachtig.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje, dat is ook wat...wat fijn dat jullie er allebei zijn!
    Mooie gieter met zoveel persoonlijke details, prachtig. Ik herken wat oudere papiertjes, ze zijn nog steeds leuk!
    Wat goed dat je meer overdag kunt gaan werken, vooral als je dat zelf graag wilt.
    Lekker gegeten? Hier nog even thuis... maar dat is vandaag niet erg, het regent en stormt...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een bijzonder verhaal, gelukkig dat jullie het allebei gehaald hebben en nog steeds jullie verjaardag samen mogen vieren. Fijn dat je minder 's nachts moet gaan werken.
    De gieter is prachtig gemaakt en past helemaal bij je zus.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.