Distress inkt - vervolg

Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe post, 

Vorige week zagen jullie dat ik twee kaartjes had gemaakt met distress inkt..

Een inkt die ik niet vaak gebruik, maar toen al twee kaartjes, en vandaag nog eentje...

 Bij DCL moet je een kaart maken met een resist techniek..

Ik heb het bij behorende filmpje van Jennifer McGuire goed bekeken. 



Ik heb geembost met clear embossingpoeder, daarna met 
masking tape vakken gemaakt, en ieder vak een andere kleur gegeven 
met distress inkt. Ik heb niet zoveel kleurtjes, maar ik probeerde eens 
wat anders als blauw en groen waar ik meestal naar grijp..
Daarna met een witte posca stift wat spetters erop, 
en een band van vellum met de tekst erop, en daar ging het een beetje mis..
in het echt valt het mee, maar de band zit er niet heel strak op..

Het is wel een hele leuke techniek...
Deze kaart doet mee bij DCL#355

Donderdag ben ik er weer, met natuurlijk een kerstkaartje...








Reacties

Leuk gedaan met die mooie bloemenstempels en die strakke vlakken.
Groetjes
Nancy
!neke zei…
Heel mooi met die vakken !
Groeten Ineke
GerJanneke zei…
Heel leuk idee om het in vakken te doen. En ik had dat ook bij het vellum, dat het niet helemaal strak wilde gaan zitten...
Ik reageer even met mijn andere account, want ik word al vier dagen geplaagd door de robot die me spelletjes laat doen en dat kost me veel te veel tijd;-) Dat zal je snappen,
Groetjes,
GerJanne
marja kenter zei…
Leuk gedaan en dat vellum, tja het blijft moeilijk om het te gebruiken. Ik probeer altijd de lijm onder iets te doen, de stempel afdruk of de pearls of glinsterteentjes.
Fijne avond en liefs
Marjan zei…
Leuk idee die vakken! Mooie uitwerking van de Challenger, Ingrid en wat leuk dat je meedoet met DCL!
anja curvers zei…
Mooi met die vakken zo, leuk, leuk. Bedankt voor je deelname aan DCL.
Heel leuk gedaan zo Ingrid! Dit blijft een leuke stempelset om me te werken. Leuk dat je meedoet bij DCL 🌺☕
Leuk om je ook bij deze challenge te zien Ingrid. Ik vind de vlakken zo prachtig bedacht en ook je kleuren zijn weer helemaal top. Dankjewel voor het meedoen met de DCL challenge.