Hey hallo,
Welkom bij een nieuwe post..
Vandaag twee mini- slimline kaartjes...
Een opkikkertje en een beterschapskaartje..
Marianne Design heeft een slimline mal gemaakt voor op mini slimline kaartjes,
Heel handig, zo heb je in een handomdraai een mooie basis..
Ik gebruikte een oud papierblokje, de oude kikker,
en de nieuwe lieveheersbeestjes met het klavertje vier...
gebruikte materialen Marianne Design:
CR 1563 - mini slimline kaart
CR1510 - labels
LR0745 - klavertje vier en lieveheerstbeestje
PB7045 - papierblok
CS0844 - stempel
Deze kaarten doen mee bij : Marianne Design challengeblog #287
Daar is het de bedoeling dat je 2 mini slimlinekaarten maakt die bij elkaar horen.
Ik heb al een beterschaps kaartje verstuurd,
12 opmerkingen:
Hoi Ingrid, wat zijn dit 2 hele lieve en mooie kaartjes geworden. Die wil iedere zieke wel ontvangen.
Liefs Monique
Super leuke kaartjes !!!
Groeten Ineke
Leuk hoor.
Het is inderdaad een setje, maar los van elkaar ook leuk.
Leuke challenge vind ik.
Hey lijkt trouwens weer heel anders, omdat je de ene liggend en de andere staande hebt gemaakt.
Prachtige kaartjes heb je gemaakt Ingrid!
Bedankt voor het meedoen
Groetjes Suzan
DT MD Challenge Blog
2 leuke beterschapskaarten, wat is het een mooie maat om te maken. Groet, Nelleke
Twee toffe kaartjes en superblij met eerste die ik mocht ontvangen!
Dankjewel, lief dat je aan me dacht, daar knap je (letterlijk) van op.
grtz Colien
Prachtige kaartjes!
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog
Wat een leuke kaartjes Ingrid.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
Gr. Anita
MDblog
mooie kaarten
bedankt voor het meedoen aan onze challenge
groetjes jolanda bongers
DT challengeblog MD
Fantastische leuke kaartjes heb je gemaakt, mooie combinatie.
Gezellig dat je mee doet met onze "2 mini slimline's" Challenge.
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge Blog
Leuke kaartjes Ingrid
Leuk dat je meedoet met de “2x mini slimlinekaartjes” Challenge
Groetjes Cecile
DT Marianne Design Challenge Blog
Mooie combi van oude en nieuwe materialen. Heel leuk gedaan.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT Marianne Design Challenge blog
Een reactie posten