Just a piece of cake....

Hey hallo, 
Welkom bij deze blogpost...

Een taartje - kaartje van mij voor jouw omdat ik jarig ben vandaag..
het ik een taartje voor je gemaakt...alstublieft een stukje voor jouw, geniet ervan...



De taart is een craft stencil van Marleen - PS8057
De bloemen zijn van Marleen - COL1504
Het papier is van SU - Abstract Beauty Specialty DSP

de taart heb ik dubbelzijdig gemaakt zodat deze kan staan, en ik er aan de binnenkant
nog een tekst in kan zetten.. 

Bij 4- seasons challengeblog #53 vragen ze om 
een taart, cupcake op je kaartje...
Je kan op de afbeelding hieronder klikken...

Afgelopen weekend heb ik mijn verjaardag al met mijn tweelingzus gevierd, 
en vandaag rustig aan, ik ben nog niet van veel bezoek of ergens heen gaan...
maar al veel appjes en berichtjes gekregen, en vanmorgen natuurlijk de kaarten
al gelezen die ik al had gekregen..Op maandag komt de post niet, dus morgen zal ik nog 
wel meer krijgen, we gaan het zien... 
Misschien dat ik nog wel meer taartjes ga maken, het is een leuke challenge...

Gezellige avond nog gewenst... 







 

Reacties

!neke zei…
Super mooi !!!
Gefeliciteerd !
Kaartje is nog onderweg !!!
Groeten Ineke
GerJanne zei…
Het is zeker een leuke challenge ;-)
Jouw taart ziet er heel smakelijk uit, al is het van papier.
Fijn dat je een goede verjaardag samen met je zus had. EN post is altijd leuk he?
Ook hier nogmaals : Proficiat!
Elly zei…
Prachtige kaart en van harte gefeliciteerd.
Ik heb een klein stukje gesnpept hihi.
heb een fijne dag,
groetjes Elly
Lenet zei…
wat een mooiet traartkaaart. ziet er heerlijk uit. Alsnog gefeliciteerd, ik hoop dat je een leuke dag gehad hebt.
Colien zei…
Mooie, feestelijke taart én kaart! Gezellig alle post die je al had gekregen én die nog komt.....
Dankjewel voor je bijdrage aan onze Piece of cake-challenge op het 4 Season blog.
grtz Colien
Trudy zei…
Super gave taart en nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Hopelijk heb je een leuke dag gehad!
Groetjes Trudy
Angelique zei…
Ook hier nog van harte gefeliciteerd. Mooie taart-kaart maakte je om met ons te delen, ziet er goed uit. Je kaart voor de liftchallenge is heel mooi, mooie kleurtjes.
lieve groetjes Angelique