Kaartje met washitape

 Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe post..

Heb je de liftchallenge van deze keer al gezien ? 

Je mag een kaartje liften met washi tape...

Teveel washi tapejes, te weinig gebruikt, dus hup aan de slag...


Ik zocht weer leuke tapejes in aqua tinten uit, blijft favoriet...
en een vleugje koraal rood erin....
Dat komt weer terug in de tekst....


Hierboven zie je de kaart die je moet liften..
Dat was de kaart van Ank van de jubileum challenge..

Deze kaart doet met bij : Liftchallenge #167

Ik wens je een mooi weekend toe...











Reacties

Elly zei…
Ik vind het echt supermooi zo met al die washitapes.
Groetjes Elly
!neke zei…
Gave lift !!!
groeten Ineke
Daphne zei…
Zo, super leuk.
Wat een mooie tapejes!!
Vraagje..... wanneer ben jij jarig?
Zo gek, op mijn kalender staat 20-02, in mijn boekje staat 18-04. Ik ben in de war nu, HELP!!
Eri zei…
Prachtig, hoe je de tapejes bij elkaar hebt uitgezocht!
Groetjes, Eri
Diny zei…
Een heel gaaf kaartje heb je gemaakt met de leuke washi-tapejes Ingrid!
Groetjes Diny
Wat een gaaf kaartje Ingrid! Mooi ook dat vierkante formaat en de tape past prachtig bij elkaar. Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge!
Wat een super mooie en vrolijke kaart. Erg mooie tapjes heb je gebruikt.
GerJanne zei…
Wat een mooi tape heb je Ingrid. Super mooi effect bij elkaar.
Daphne zei…
Oooooooh ja, ik weet het weer!!
Wat raar dat mijn kalender en mijn boekje dan niet kloppen!!
Kaart komt eraan😁
Lenet zei…
Wat een mooi kaartje, er zitten tape-jes tussen die ik wel herken. leuk idee ook die ga ik onthouden.
Marjan zei…
Gaaf dat je hem vierkant gemaakt heb, toch weer een ander effect! En erg leuke frisse tapejes! Mooie lift, fijn dat je meedoet Ingrid.
Cornelie zei…
Echt hè, iedereen met zijn voorraden washies ;-) Komt dat nu even goed uit!
Heel mooi deze combi, hou ik ook heel erg van en de tekstjes doen het er ook zo goed bij. Mooie uitwerking. Dank je wel voor het meedoen van de Liftchallenge!