Kleurenkaartteam - KKT

 Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe post...

Nog bedankt voor alle felicitaties via mijn post van maandag...

Zoals ik al dacht kreeg ik gisteren ook nog een stapel verjaardagspost, 

zo leuk om te zien wat iedereen heeft gemaakt..

Vandaag is het weer tijd voor het KKT van Martina..

Jeansblauw met koper

is deze keer de kleur van de maand Februari


Vorige maakte ik maar liefst drie kaartje, deze keer heb ik het bij 1 gehouden


Ik heb de achtergrond papiertjes gebruikt die ik vorige keer ook heb gebruikt, 

deze keer kwam de kleur koper erbij, van de boog is de streepjes boog geembost 

met koperen embossing poeder en de tekst is gestanst uit koper papier..

De regenboogjes zijn van SU - deze kreeg ik voor mijn verjaardag van Paul 

het is de set Rainbow of Happiness


Als je op de afbeelding van het KKT klikt kom je op het blog van Martina terecht. 

Fijne dag vandaag en tot morgen dat is er gewoon weer een challenge bij 52WTC..

met natuurlijk een kerstkaartje...







Reacties

  1. Lieve Ingrid, aller eerst wil je nog een gelukkige verjaardag wensen. Het was hier afgelopen week heel hectisch door een overlijden ( lees meer op mijn blog ) zodat er dit jaar geen kaartje van mij naar jou is opgestuurd. Maar toch wil ik je hier alsnog een gelukkige verjaardag wensen.
    Je kaartje is heel leuk. Die regenboog is tof, je boft om die kado te krijgen. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toffe kaart Ingrid, leuk die regenboog in deze kleurtjes en met de tekst in koperembossing. Tof hoe jij altijd je papiertjes combineert op je kaart.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk gedaan

    grtjs Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaart met deze mooi regenboog.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je kaartje gaaf geworden , met je verjaars setje
    Fijne dag groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is nou juist zo leuk van het KKT, dat je eventueel gebruikte papiertjes de volgende maand weer kan gebruiken.
    Wat is dit toch een leuke set, de regenboog set.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte gefeliciteerd!
    Heel mooi jou versie van jeans en koper

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuk kaartje en die regenboog is leuk! Nog nooit gezien! Mooi gedaan. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een LEUK kaartje is dit Ingrid.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een toffe kaart Ingrid!! En nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een toffe stijlvolle kaart
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk, een "regenboog" in deze kleurtjes, Ingrid. Gaaf kaartje.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. deze is erg leuk geworden ! mooi gedaan. nog een dikke proficiat met je verjaardag.
    fijn dat je er weer bij was deze maand, nog een fijne avond,
    grtjs, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi gedaan met de restjes van het vorige KKT. Leuke regenboog en de tekst past er juist in. Tof.
    Nog een fijne verjaardag 🎂 gewenst. Groetjes en nog een fijne avond
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een heel leuk kaartje! En wat een leuk cadeau heb je van Paul gekregen.
    Mooi op deze KKT dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gave kaart, lekker speels ook. Daar hou ik wel van, mooi hoe de kleuren ook terug komen. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Ingrid,

    1 kaartje is best ok hoor! Het is dan ook 3 keer mooi! Je combineerde de kleuren echt goed en het is mooi van opbouw en strak sterk...
    Nog een late verjaardagswens van mij... Had dit gemist...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi kaartje is het geworden. Leuk dat je een van de boogjes met koper embost hebt. Een leuk accent in de gevraagde kleuren.
    Groetjes, Gerjon

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig KKT kaartje Ingrid. Heel mooi hoe je al deze blauwtinten bij elkaar hebt gebruikt en het koper is perfect als accentkleur!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.