Werken met distress inkt

Hey hallo, 

Welkom, zo vlak voor het weekend....

Ik heb van de week weer een paar projectjes gemaakt, met materialen die ik niet zo snel gebruik..

 Distress inkt

Ik heb een doosje waar 12 inktpads in passen, een paar jaar geleden gekregen voor mijn verjaardag. 

en dat is ook de enigste distress inkt die ik heb...Monique Eding gaf vorige week een Facebook live

bij HobbyVission, en deze heb ik gevolgd..Eerst tijdens de live kijken en dan de volgende dag met materialen terug kijken en mee doen... 

Ook zag ik bij haar dat ze een knutseldate met GerJanne had gehad, en dat ze ook aan de slag waren geweest met Distress inkt, maar dan nat op nat....

Klik hier! om die post te kijken..

Hieronder zie je mijn uitwerking, ik heb 300 grams watercolorpapier gebruikt, dit kun je 

echt heel nat maken.... 


Hieronder zie je het kaartje wat ik maakte van de Facebooklive.. 


Ik heb er mijn eigen draai aan gegeven, maar wel  de technieken die zij heeft gebruikt ook gedaan. 
De linkerbloem heb ik gekleurd met stampin up markers, en de rechtse bloem, zoals Monique ook deed met Ecoline stiften (toevallig ook in huis, maar ook weinig gebruikt)
En daar wordt ik dan toch wel blij van, werken met materialen die je gewoon in huis hebt, en 
te weinig gebruikt, waar zo'n Facebooklive al niet goed voor is...









Reacties

Colien zei…
Mooie kaartjes zijn het geworden, gave techniek met prachtige uitwerking!
grtz Colien
marja kenter zei…
Leuk hè deze technieken. Ik heb ze ook allebei nagevolgd als je zin hebt kijk dan maar eens op mijn blog. Ook ik heb er veel plezier aan beleefd, soms heb je wel eens een "zetje" nodig om tot iets leuks te komen. Ik vind de jouwe ook erg mooi geworden, allebei.
Fijne dag en groetjes
Wat super mooi gemaakt.
Zo’n leuke techniek.
Gina zei…
Hele mooie kaartjes met die distress inkt ! Echte kunstwerkjes ! Groetjes, Gina
GerJanne zei…
Ah leuk dat jij ook gekeken hebt. Ik heb ook gekeken en vind die technieken ook zo gaaf..
jouw uitwerking is ontzettend leuk!
Scraptastisch zei…
Hoe leuk is dat als je door een workshop zo wordt uitgedaagd en je hebt het fantastisch gedaan Ingrid! Ik heb ook gekeken en dacht ook dit is heel leuk om te doen maar had eerst nog iets anders om te doen maar heb het opgeslagen en hou het in gedachten. Je hebt het top gedaan met je "eigen" spulletjes! Fijn weekend verder,
xx Gerie
Daphne zei…
Oh wat mooi🥰.
Al die kleuren, prachtig vind ik ze.
Het is zo leuk om kaarten te maken met materiaal wat je in huis hebt!! Ik kan daar ook zo blij van worden.
Monique zei…
Wat vind ik dit leuk om te zien, dat je wat aan mijn lives hebt. En dat daar dan ook nog zulke mooie resultaten uitkomen. In het echt is de vogelkaart nog mooier. Hij staat voor me als ik knutsel.
Lieve groetjes, Monique