Verjaardag- challenge#176

Hebben jullie ook zo heerlijk genoten van het weer de afgelopen dagen? Heerlijk om lekker buiten te zijn. Met mijn verjaardag had ik nog een kadobon gekregen waarvoor ik de collectable van Eline's baby heb gekocht met de Nederlandse tekst, erg leuk! Ik heb er meteen een kaartje mee gemaakt. Er staan ook andere teksten bij, bijv verjaardag, dus je kan ze ook voor andere kaartjes gebruiken. Deze doet mee met challenge#176 van DCL opdracht is om een tag op je kaart te gebruiken. Fijne dag.

Reacties

  1. Heel gaaf!! Mooie kaart, beetje strak en toch romantisch door de kleurtjes, het papier en de de roos. Dank je wel voor het meedoen met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi papier en de nieuwe spullen zijn leuk!!!
    Je kaartje is weer super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Mooi gecombineerd alles!
    dank je voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie kaart Ingrid, leuk met die tag!
    Leuk dat je meegedaan hebt bij DCL.
    Groetjes Ellen


    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke serie he, je hebt er een mooie kaart mee gemaakt! Romantisch, de tabbladen maken het ook tikje speels.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, die nieuwe stans van Eline is gaaf he?! Mooi kaartje heb je ermee gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan DCL.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow die is mooi zeg leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.