Labels - Pasen

Ik heb heel weinig met labels, ik zal ze niet vaak gebruiken op mijn werk, ik vindt ze superleuk, maar op de een of andere manier weet ik niet waar ik er mee naar toe moet, ik kreeg een opdracht om paaslabels te maken, lang voor me uit geschoven, terwijl ik wist dat als ik er mee bezig zou zijn ik het leuk vond, vanmiddag begonnen en ik ben er tevreden over, alles is van MFT, behalve label, papier en lintjes , nu maar hopen dat de opdrachtgever het ook leuk vindt. Hoe langer ik bezig was hoe meer inspiratie er kwam .

Reacties

  1. Opdracht geslaagd, wat zien de paaslabels er vrolijk uit!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben gek op labeltjes en ik vind deze heel erg leuk Ingrid. Die zullen zeker goedgekeurd worden!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is even wennen he, labels. Ik ben er dit weekend ook mee aan de slag gegaan, maar ik heb nu helemaal de smaak te pakken. Vind het geweldig om te doen! Ik vind jouw labels heel leuk en gevarieerd! Super hoe je de eitjes ook hebt versierd.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.