Trouwkaart - uitdaging EKEF#156

Ik wil jullie allereerst bedanken voor de leuke reacties die ik krijg op mijn kaartjes, super!
Vandaag een trouwkaart, voor niemand persoonlijk maar voor mijn voorraad die ik op peil moet houden natuurlijk :-)! Bij elke kaart een feestje, klik hier, kun je mee doen met de challenge 156, opdracht is gebruik een fotolijstje of frame. Ik heb er dit van gemaakt, ik wil het wat strakker en stoer houden. Het mooie papier helpt daarbij! Ik wens jullie een fijn weekend!

Reacties

  1. Een mooie kaart is de beterschaps kaart waar je een prijs mee gewonnen heb. Gefeliciteerd!
    Deze is ook heel mooi. Ik word volger van je om niets meer te hoeven missen.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit een prachtige trouwkaart Ingrid! Erg leuk met die JA in het frame!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een heel mooi kaartje geworden.
    bedankt om mee te doen met de uitdaging van
    Ekef.
    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart is dit geworden, Ingrid!!
    Mooi frame heb je gebruikt!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje Ingrid!
    Geweldig mooi frame heb je op je kaart gebruikt!
    Gezellig dat je mee doet met EKEF!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.