Jarig- LC#37

Allereerst wil ik Nelly welkom heten op mijn blog, leuk dat je me bent gaan volgen. Gisteren heb ik kaartjes gewonnen bij het blog van Yvonne voor de beurs in den Bosch, zie een paar berichten terug! Leuk!!!
Vandaag een jarige kaartje, bij Liftchallenge #37, de kaart die je moet liften, is voor mij geen gemakkelijke, ik ben er lang mee bezig geweest, helaas begeeft mijn naaimachine het bijna, met papier lukt het vaak niet goed de steken goed in te stellen, dan maar slordig naaien, want bij deze lift hoort toch echt een stiksteek! Het mooie papier is van MME, Lost&Found3, Ruby, washitape, knoopjes, bloemen komen van een bloemetjeslint van boekenvoordeel. Ik ga nog even verder met het papier, maar dan maar zonder naaimachine. Het is hier Syberisch koud, sneeuwstormen enz, dus lekker binnen blijven. Fijne dag!



Reacties

  1. Leuke lift! Lekker binnen blijven vandaag verwarming kopje thee lekker muziekje en knutselen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aan je kaart niet te zien dat het zo koud is, ziet er vrolijk en fris uit. Leuk dat je meedoet met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje Ingrid, leuke details en kleuren!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je klinkt alsof je zelf niet zo tevreden bent, maar ik vind het allemaal mooi bij elkaar passen, en een mooi geheel geworden. Erg leuk dat je meedoet met de lift challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het past zeker allemaal mooi bij elkaar en ondanks de frustrerende naaimachine is het stikken ook mooi gelukt. Erg leuk dat je meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.