Beterschap - schets#4

De afgelopen week druk bezig geweest om mijn voorraadje kaarten op orde te brengen, en vandaag weer heel veel kaarten weg gebracht voor de verkoop, kunnen we er nu weer tegen aan om de voorraad weer op peil te brengen. Tijd om weer wat nieuwe dingetjes uit te proberen, daarom vindt ik et zo leuk om met challenge's mee te doen, zo krijg je steeds nieuwe ideetjes, en toch steeds in je eigen stijl. Dit kaartje is een beterschaps kaart, en heb ik gemaakt aan de hand van de onderstaande schets. Bij Oma Dee is dit al weer de 4e schets waar je aan mee kan doen. Het papier is van Authentique-Carefree, de stempel van Joy! En de vlinder van Eline's huis grappig is dat de vlinder ook terug komt in het papier.
Ik wens jullie nog een fijn weekend toe, het gaat echt knutsel weer worden, morgen ga ik gezellig naar de scrapbeurs in Den Bosch! Geld uit geven aan leuke spulletjes.....




Reacties

  1. Prachtige kaart! Leuk dat je meedoet met de schets uitdaging!

    Groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart heb je gemaakt Ingrid, je hebt die schets prachtig uitgewerkt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart! Ook dit papier is erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie uitwerking van de schets en prachtige kleurtjes, leuk!!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.